wypowiedzenie umowy wysłane poczt± elektroniczn±

Data: 2010-06-10 18:30:06
Autor: ±ćęłń󶼿
wypowiedzenie umowy wysłane poczt± elektroniczn±
Je¶li to wypowiedzenie UPC to wmawiaj± w żywe oczy, że i faks nie jest dla nich pismem.

-- -- -

Data: 2010-06-10 16:58:34
Autor: witek
±ćęłń󶼿 wrote:
Je¶li to wypowiedzenie UPC to wmawiaj± w żywe oczy, że i faks nie jest dla nich pismem.

no bo nie jest.

Data: 2010-06-10 18:49:09
Autor: Maverick
±ćęłń󶼿 pisze:
Je¶li to wypowiedzenie UPC to wmawiaj± w żywe oczy, że i faks nie jest dla nich pismem.

-- -- -

| Otrzymałem odpowiedĽ, że to wypowiedzenie jest nie ważne bo : należy osobi¶ci i na pi¶mie.

Co sie pokrywa z prawda :D

Zawsze przeciez mozna powiedziec ze przyszedl nieczytelny.

--
Filcowisko
http://daffodilum.blogspot.com/

Data: 2010-06-11 10:48:15
Autor: szerszen
wypowiedzenie umowy wysłane poczt± elektroniczn±

Użytkownik "±ćęłń󶼿" <antyspam@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:hur3q2$bbf$1@news.net.icm.edu.pl...

Je¶li to wypowiedzenie UPC to wmawiaj± w żywe oczy, że i faks nie jest dla nich pismem.

nie prawda jest jakoby, a w kazdym razie nie zawsze, rezygnowalem z jenej z ich uslug (internetu), poslugujac sie wlasnie mailem, lub faksem, nie pamietam dokladnie czym, ale napewno nie korzystajac z poczty papierowej

wypowiedzenie umowy wysłane poczt± elektroniczn±