wypowiedzenie umowy wysłane pocztą elektroniczną

Data: 2010-06-10 15:34:17
Autor: kuba
wypowiedzenie umowy wysłane pocztą elektroniczną
On 10 Cze, 18:11, "jhru" <j...@gazeta.pl> wrote:
Z firmą zawarłam umowę na usługę "dostarczania" Internetu .Umowa była
zawarta na okres 2 lat. Termin tej umowy już minął, a dalsze ich propozycje
są znacznie niekorzystne w stosunku do propozycji innych firm.

Opłaciłem fakturę do końca tego miesiąca   to znaczy do dnia 30 06.2010 /
firma zawsze żądała płacenia z góry/  i w uprzejmie pismem   wysłanym na ich
adres elektroniczny  / wszystkie informacje tak mi przekazywali/
poinformowałem ich że z dniem 8.06.2010 roku zaprzestałem korzystania z ich
łączy i nie zamierzam dalej korzystać z ich usług ponosząc aby uznać to za
wypowiedzenie umowy.

Otrzymałem odpowiedź ,że to wypowiedzenie jest nie ważne bo : należy
osobiści i na piśmie.

Mam pytanie czy nasz wysoki parlament już zdążył uchwalić ustawę regulującą
te problemy /korespondencja elektroniczna/ i czy tak wysłane wypowiedzenie
jest ważne, a może są  inne przepisy

 Mam wrażenie ,że firma będzie chciała mnie jeszcze naciągnąć na kilka
faktur

Jhru

A co jest napisane w umowie/regulaminie odnośne wypowiedzenia
(rezygnacji, dyspozycji nieprzedłużania umowy)? Jest coś o tym, że
musi być na piśmie? Jeśli tak, to czy jest określony skutek
niedochowania formy pisemnej (pod rygorem nieważności etc.)?

wypowiedzenie umowy wysłane pocztą elektroniczną