wypowiedziana umowa a działający telefon

Data: 2011-06-07 08:15:54
Autor: Kowal
wypowiedziana umowa a działający telefon
O pólnocy z 31.05 na 1.06 Netia powinna wylaczyc mi telefon i internet w firmie. Sprawdzalem, wypowiedzenie dotarlo, jest prawidlowe etc. Jednak wszystko dziala. Dzwonie do nich na infolinie techniczna i tam Paniusia informuje mnie, zebym się nieprzejmowal - za net i telefon nie poniose kosztów, nawet gdybym wykonywał połączenia i korzystał z internetu, co wlasnie robię. Coś mi sie zdaje, że mnie panienka w kukule robi.... pytam z ciekawosci - czy bede musial placic za ich problemy techniczne i nieodlaczenie mnie od uslug?

U mnie było tak:
wypowiedziałem w TPSA internet (tak naprawde 3 łącza DSL), przez jakies 2 do 3 miesięcy jeszcze działał net po okresie wypowiedzenia. Na 9393 zglosilem, ze coś nie tak. Po czasie net przestał działać, monter odebrał modemy i tyle.

wypowiedziana umowa a działający telefon