Data: 2011-07-03 13:04:11 | |
Autor: Marek | |
wypowiedznie umowy w Cyfrowym Polsacie | |
Dośc dawno /dobre kila lat/ podpisałem umwowę z polsatem. Po okresie dwóch
czy trzech lat przeszła automatycznie w umowę na czas nieokreślony. Potem zadnych aneksów nie podpisywałem. Wypowiedziałem umowe w maju z miesiecznym okresem wypowiedzenia. Konsultanci początkowo mówili, że mam 3 miesiace, ale jak im poweiedziałem co powyżej, to przyznali, że miesiąc, wyliczyli kwotę do dopłaty i miłe rozstanie było. Teraz dostałem sms-a wundykacyjnego, że zalegam z abonamentem. Zadawoniłem do CP, rozmowa jak poprzednie ale tym razem konsultantka się uparła, że jednak trzy miesiące wypowiedzenia mie obowiązuję, bo chyba na przełomie roku 2010/2011 była zmian aregulaminu, w myśl której każa umowa przechodzi z koncem roku w nową, na czas określony jedengo roku. To do zaplaty duża kwota nie jest, ale jak to jest naprawdę, i przede wszystkom dlaczego raz mówią tak, a razx inaczej. hak się dotego ustowić ? |
|
Data: 2011-07-03 13:11:28 | |
Autor: Marek | |
wypowiedznie umowy w Cyfrowym Polsacie | |
Przepraszam za literówki w tekście powyżej-kłopoty z klawiaturą przy
szybkim pisaniu. Mea culpa, mea maxima culpa... |
|
Data: 2011-07-05 11:53:25 | |
Autor: Gotfryd Smolik news | |
wypowiedznie umowy w Cyfrowym Polsacie | |
On Sun, 3 Jul 2011, Marek wrote:
i przede wszystkom dlaczego raz mówią tak, a razx inaczej. Bo zakładają, że klient nie nagrywa i nie będzie miał dowodów, zaś różne zeznania mogą wynikać: - z braku doinformowania informacji, to niestety normalne zjawisko że działy sprzedaży i obsługi klienta nie mają pojęcia o tym co i w jakiej formie akurat sprzedaje firma - z doraźnej chęci aby klient się odczepił - z celowego działania aby było na pensję :P - z dość dobrej słuszności tezy, że i tak w razie czego liczyło się będzie to co jest na piśmie, więc gadać można wedle uznania Można sobie dobrać zestaw warunków :| pzdr, Gotfryd |