wypowy PLATFONS... wiem ze bylo ale warto jeszcze raz ;)

Data: 2010-11-15 10:30:15
Autor: zinek
wypowy PLATFONS... wiem ze bylo ale warto jeszcze raz ;)
Data: 2010-11-15 10:35:48
Autor: Krzysztof
wypowy PLATFONS... wiem ze bylo ale warto jeszcze raz ;)
to chyba zapomniales o dilerze w kancelarii prezia.

K.

Data: 2010-11-15 11:56:24
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl> napisał w wiadomości news:ibqutg$j5s$1inews.gazeta.pl...
to chyba zapomniales o dilerze w kancelarii prezia.

Nie zwrócił nawet uwagi. Przecież należy eksponować to, co dzieje się u przeciwnika politycznego. Jeśli u niego jest podobnie, to jest pomijane, przemilczane.
Tupowe picowskie zachowanie.

Data: 2010-11-15 03:25:04
Autor: Hans Kloss
On 15 Lis, 11:56, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@s.home.pl> wrote:
Użytkownik "Krzysztof" <osiemk_u...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:ibqutg$j5s$1inews.gazeta.pl...

> to chyba zapomniales o dilerze w kancelarii prezia.
Nie zwrócił nawet uwagi.
Po pierwsze- ciekawy to dealer który nie miał ani jednego klienta- bo
nie znaleziono NIKOGO komu by pan Artur Piłka odsprzedawał narkotyki.,
Po drugie- ten pan nie był o ile mi wiadomo członkiem PiS anie nie był
wybrany z listy PiS, a że  pracował w ministerstwie sportu od 2002
roku to z tego tytułu załapał się na posadę. Po trzecie był jedynie
najemnym pracownikiem, doradcą- ot coś w rodzaju palacza, a palacza z
problemem alkopholowym czy narkotykowym, się zwalnia i po kłopocie. Co
natomiast zrobić z radnym/posłem/senatorem/ministrem uzależnionym od
narkotyków? I co zrobić z partią która na swoje listy wyborcze
notorycznie wystawia narkomanów?
J-23

Data: 2010-11-15 12:45:43
Autor: Krzysztof
wypowy PLATFONS... wiem ze bylo ale warto jeszcze raz ;)
I co zrobić z partią która na swoje listy wyborcze
notorycznie wystawia narkomanów?
Sprawdzic w slowniku co oznacza slowo "notorycznie" - dwie sztuki to nie oznacza notorycznie - tym słowem to nawet nie mozna okreslic p. Kurskiego - ktoremu dosc czesto zdarzają sie wpadki drogowe - ale nie notorycznie.
Tym tokiem idąć to pic bylby partią notorycznych pijaków - a nie jest, sa to tylko wpadki,

K.

Data: 2010-11-15 06:11:22
Autor: Hans Kloss
On 15 Lis, 12:45, "Krzysztof" <osiemk_u...@wp.pl> wrote:
>I co zrobić z partią która na swoje listy wyborcze
>notorycznie wystawia narkomanów?

Sprawdzic w slowniku co oznacza slowo "notorycznie" - dwie sztuki to nie
oznacza notorycznie -

Dwie sztuki?? Ciebie chyba do imentu pojebało. Dwóch platfonsów
najebanych marychą to masz choćby tu:
http://szczecin.gazeta.pl/szczecin/1,34959,7202136,Zaczal_sie_narkotykowy_proces_Atamanczuka.html
A platfonski senator Piesiewicz uszminkowany, w babskich łachach i
naprochowany do nieprzytomności?
A sam ryży donek, co to palił ale się nie zaciągał? A inni? Szkoda
słów.....
J-23

Data: 2010-11-15 13:37:27
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-11-15 12:45, Krzysztof pisze:
[...]

Bądź chociaż raz uczciwy, jak Wy wyglądacie z tym:
http://www.wykop.pl/ramka/524259/ordynarna-manipulacja-tvn/

.... TVN zaciekle broniła tego idioty, a on teraz
zrobił im taaaaaaaaką reklamę. Już "siarę PO"
można pominąć bo poza flagą gość pewnie niewiele
ma z PO wspólnego ... ale "przyjaciele z TV"
udowodnili że można być jednak kompletnym kretynem
stając murem z idiotą.

--

Tomy M.

Data: 2010-11-15 14:17:17
Autor: Krzysztof
wypowy PLATFONS... wiem ze bylo ale warto jeszcze raz ;)

Bądź chociaż raz uczciwy,
czy gdzies sklamałem ? Ja jestem uczciwy, a ty dalej widzisz tylko bledy innych
jak Wy wyglądacie z tym:
http://www.wykop.pl/ramka/524259/ordynarna-manipulacja-tvn/
wpadł i dobrzemu tak! Przy czym nikt nie tuszował, blokował i nie kombinował - dziwnie sprawa pana min. L. nie mogła trafic do prokuratury przed wyborami.
Nawet nie smię porownywac z specjalnymi misjami i wartymi rozmawiac - nie ten poziom.
K.

Data: 2010-11-15 13:35:04
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-11-15 10:35, Krzysztof pisze:
to chyba zapomniales o dilerze w kancelarii prezia.

Teeeee ... jak zaczniemy się wracać to może opowiesz
o tym czubku w sukience co cukier nosem wciąga ...

--

Tomy M.

Data: 2010-11-15 16:35:24
Autor: u2
W dniu 2010-11-15 13:35, Tomy M. pisze:
W dniu 2010-11-15 10:35, Krzysztof pisze:
to chyba zapomniales o dilerze w kancelarii prezia.

Teeeee ... jak zaczniemy się wracać to może opowiesz
o tym czubku w sukience co cukier nosem wciąga ...

To wszystko prowokacje PiS, aby osłabić przewodnią rolę partii PO :)

wypowy PLATFONS... wiem ze bylo ale warto jeszcze raz ;)