wypożyczalnia rowerów na Półwys pie Helskim

Data: 2009-08-25 22:36:09
Autor: FD
wypożyczalnia rowerów na Półwys pie Helskim
mariuszmo pisze:

pojeździć tzn jakieś dość  dobre XC ze sportową geometrią.
Czy pożyczenie czegoś takiego jest wogóle możliwe? a jak tak to gdzie? preferowane okolice Jastarni. Cena ma drugoplanowe znaczenie, ważniejsza

w samym helu sa przynajmniej 3 wypozyczalnie (bylemw ta sobote)
ale na taki sprzet co chcesz to bym nie liczyl ;]

Data: 2009-08-25 23:14:03
Autor: Flash
wypożyczalnia rowerów na Półwyspie Helskim
Wydaje mi się, że gdzies na graznicy Jastrzębiej Góry i Rozewia
widziałem wypożyczalnie rowerów z takiemi całkiem sensownymi góralami.
Byc moze cos zle widzialem, ale tak to jest, jak sie jedzie z wiatrem
na ostrym kole po tamtejszym bruku, brrr, czlowiek ma wtedy inne
zmartwienia :)

wypożyczalnia rowerów na Półwys pie Helskim