[WROCLAW] wypozyczalnia sprzetu

Data: 2009-10-22 01:12:36
Autor: Przemek
[WROCLAW] wypozyczalnia sprzetu
Witam,
kto sie tym we Wro zajmuje? Nie jestem z zadna grupa itp.
Chodzi o rzeczy typu nabita butla, jacket itp na jeden dzien
Pozdrawiam,
Przemek

Data: 2009-10-22 11:45:50
Autor: Hubert Schwarz
Przemek pisze:
[...]
Zajrzyj do Atmosfery:
www.atmo.pl

pozdrawiam, Hubert

Data: 2009-10-28 08:22:11
Autor: Toma
[WROCLAW] wypozyczalnia sprzetu
Zapytaj również w sklepie "STORM" na ul. Jagiełły.

pozdr
Toma

Data: 2009-10-28 23:11:30
Autor: Daniel Kowalski
Toma pisze:
Zapytaj również w sklepie "STORM" na ul. Jagiełły.

pozdr
Toma

Popieram. Powietrze dobrej jakości, nawet kiedyś dobijałem sobie tam gorące EAN.

[WROCLAW] wypozyczalnia sprzetu