wypozyczalnie rowerow miejskich za granica

Data: 2011-06-15 19:39:39
Autor: Wojciech Waga aka wojek
wypozyczalnie rowerow miejskich za granica
Witam,
Chodzi mi o te systemy wypozyczania rowerow. Pytanie: czy ktos korzystal, w szczegolnosci w Berlinie, Pradze, Londynie i innych miastach zagranicznych.
Czy to jest dostepne rowniez dla przyjezdnych, czy tez wymagane jest 'zameldowanie' na miejscu albo rejestracja jest jakos skomplkowana.
Ktos juz przerabial?
Pozdrawiam
TA

Ja korzystałem w Lyonie i Paryżu. Działa super, rejestrujesz sie na kartę płatniczą, blokują co 150E na wypadek nieoddania i śmigasz 30min za free a potem jakieś nieduze opłaty, ale mozesz tez odstawiac rower co 29 min i brac go ponownie.

po tygodniu jak wygaśnie twój bilet to odblokowują 150E.

pozdr.
w.

wypozyczalnie rowerow miejskich za granica