wypożyczanie samochodu (UK)

Data: 2013-09-24 20:36:02
Autor: PiteR
wypożyczanie samochodu (UK)
na  ** p.m.s **  Albercik pisze tak:

koszt biletu kolejowego z centrum Londynu do jednych ze znajomych
dla dwóch osób tam i z powrotem to już 66funtów.

porównywałeś z autobusami?

czy rozsądne jest siadać za kierownicę z prawej strony i jechać w
trasę nie robiąc tego nigdy wcześniej?

lepiej pojechać swoim, dobrze znanym ale jeśli czujesz, że jesteś człowiekiem nierostrzepanym i nie wjedziesz pod prąd to czemu nie :)

--
    Piter
    vw golf  mk2 1.3 '87

Data: 2013-09-24 20:49:51
Autor: Albercik
wypożyczanie samochodu (UK)
W dniu 24.09.2013 20:36, PiteR pisze:
na  ** p.m.s **  Albercik pisze tak:

koszt biletu kolejowego z centrum Londynu do jednych ze znajomych
dla dwóch osób tam i z powrotem to już 66funtów.

porównywałeś z autobusami?
tia, tyle że tam gdzie chcę jechać(podobno) najlepiej dostać się pociągiem. Autobusy są ok, ale na uczęszczanych trasach, wtedy cena jest "normalna"..

[...]

roztrzepany nie jestem, ale jak pisałem będzie to dla mnie nowe doświadczenie i od razu na głęboką wodę...
Generalnie dziesiątki tysięcy kilometrów mam za sobą, ale po naszej stronie drogi..

Data: 2013-09-24 20:17:49
Autor: X-Man
wypożyczanie samochodu (UK)
na  ** p.m.s **  Albercik pisze tak:
[...]

ja bym się nei przejmował jak masz jeździć tylko czy głównie po autostradach to i tak pod prąd nie wjedziesz chyba ze jesteś ostatnią sierotą i nie widzisz gdzie jadą inni. W mieście też najlepiej patrz jak inni jada i powinno byc ok w Londynie i okolicach ruch masz taki że się raczej nie musisz martwić o brak obiektów do nasladowania ;)

Pzdr
Piotrek

wypożyczanie samochodu (UK)