wypożyczanie samochodu (UK)

Data: 2013-09-25 06:34:55
Autor: Piotr Klimek
wypożyczanie samochodu (UK)
Dnia (Tue, 24 Sep 2013 19:45:08 +0200) ktos podajacy sie za Albercik
wyklawiaturowal co nastepuje:

czy to jest dobry pomysł aby w UK wypożyczyć samochód?
czy rozsądne jest siadać za kierownicę z prawej strony i jechać w trasę nie robiąc tego nigdy wcześniej?
czy ta cena jest prawdopodobna? nie ma ukrytych kosztów? (wiem - trzeba zatankować i ponieść koszt ewentualnych autostrad)

W sierpniu wypożyczyłem na jedną dobe w Londynie najtańszy samochód za niecałe 40GBP i była to w miarę atrakcyjna cena. Przejechałem około 300km z tego połowę po centrum Londynu i muszę powiedzieć, że odetchnąłem z ulgą po tym jak oddałem auto. Pewnie trzeba pojeździć więcej, żeby czuć się komfortowo w ich ruchu.
Macie doświadczenie jak wygląda wypad do centrum Londynu samochodem?
Zapewne jakiś parking na obrzeżach trzeba będzie zaliczyć i dalej komunikacją miejską.. ile takie parkingi kosztują? opłaca się to?

Tutaj Ci nie pomogę.

Piotr Klimek
Audi A4B6 3.0 Q

Data: 2013-09-25 10:13:07
Autor: Albercik
wypożyczanie samochodu (UK)
W dniu 25.09.2013 08:34, Piotr Klimek pisze:

W sierpniu wypożyczyłem na jedną dobe w Londynie najtańszy samochód za niecałe 40GBP i
była to w miarę atrakcyjna cena.

ale rezerwowałeś sobie wcześniej, czy przyszedłeś z ulicy?
bo patrząc na ceny u pośredników to są zdecydowanie inne, np przytoczony ford ka lub podobny za ~70 euro na 4 doby

Data: 2013-09-25 09:45:39
Autor: Piotr Klimek
wypożyczanie samochodu (UK)
Dnia (Wed, 25 Sep 2013 10:13:07 +0200) ktos podajacy sie za Albercik
[...]

Brałem praktycznie z ulicy, ale zrobiłem małe rozeznanie w necie i ta cena
była w miarę OK.

Piotr Klimek
Audi A4B6 3.0 Q

wypożyczanie samochodu (UK)