[OT] "wyprawa GSB 2012"

Data: 2013-01-08 22:06:06
Autor: Tomasz Sójka
[OT] "wyprawa GSB 2012"
Dnia Mon, 7 Jan 2013 22:20:04 +0100, Marek 'marcus075' Karweta napisał(a):

http://urb-outdoor.wix.com/urb/
Zastanawiam się czasem, czy gdyby ten człowiek pojawił się na kursie
przewodnickim to nie spuszczałby się każdego poranka po przespaniu nocy w
bacówce, a potem skrobał relację z "wyprawy życia", albo coś.
(aczkolwiek okazuje się, że na przejście GSB w normalnym tempie można
znaleźć sponsora...)

Eee no, czepiasz się. Młody człowiek, zauroczony bez pamięci górami, aż do
egzaltacji. Sporo chodzi - to źle?, nie widzi się bez gór - ?... Ortografia
OK, gramatyka przyzwoita, a że styl trochę rażąący i za dużo flasha?
Skąd wiesz że kurs nie zrobiłby z niego wzorowego górołaza, w Mszanie jak
sądzę nie ma w nadmiarze wzorców do naśladowania, ale do Krakowa busy
jeżdżą, AKPT czeka na takich pasjonatów. Więc może byś się jeszcze zdziwił.
Mnie natomiast osobiście dziwi tylko jedna rzecz - te dwa tygodnie w górach
(bez piwa) da się opędzić tysiącem - dwoma ew. złotych. Powinno się bez
sponsorów udać; no chyba że to okazja żeby się dosprzętowić po prostu.
Można być bez kasy, ale jak się jest te ok. 30 razy w roku w górach to
raczej bez kasy się nie da. A i zdjęcia mogłyby być lepsiejsze ;)

Pzdr. Tomek

Data: 2013-01-09 04:26:16
Autor: Slawomir Gorniak
[OT] "wyprawa GSB 2012"
W dniu wtorek, 8 stycznia 2013 23:06:06 UTC+2 użytkownik Tomasz Sójka napisał:
Ortografia
OK, gramatyka przyzwoita,

No nie wiem.. po jakiemu to jest "Julien Alpe"?

A na marginesie (choc bardziej do ad remu) - Triglav na koniec dnia (a nie na blady swit) to raczej kiepski pomysl.

S.

Data: 2013-01-10 00:05:21
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[OT] "wyprawa GSB 2012"
Slawomir Gorniak, Wed, 9 Jan 2013 04:26:16 -0800 (PST), pl.rec.gory:
A na marginesie (choc bardziej do ad remu) - Triglav na koniec dnia (a nie na blady swit) to raczej kiepski pomysl.

Jak na Pejsbuce napisałem, że zdarzyło mi się być na Triglavie i mogę co
nieco podpowiedzieć, to odpowiedź dostałem, mniej-więcej, "walcuj się". Ale
co ja się tam znam, nie przeszedłem GSB w trzy tygodnie z odbiornikiem GPS
i nie znalazłem na to sponsorów. Ba. Nie zrobiłem o tym strony internetowej
i nie nazwałem tego wyprawą (inna sprawa, że przeszedłem GSB tylko w
zachodniej części, więc co ja wiem o górach...).

--
Pozdrowienia,

[OT] "wyprawa GSB 2012"