wyprawa, turystyka rowerowa

Data: 2011-10-20 00:02:49
Autor: tanill
wyprawa, turystyka rowerowa
piszesz na wszystkich grupach wyszukując akademickich dyskusji. Wynika z tego, że masz zbyt dużo wolnego. Znajdź sobie dziewczynę lub jeśli to nie to zacznij intensywniej jeździć rowerem czy uprawiać inne formy aktywności fizycznej co pomoże odessać się od internetu
Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-07FBD7.16003719102011newsfeed.onet.pl...
Witam,
Nie lubie slowa 'wyprawa'. Wyprawy IMHO skonczyly sie w polowie XX wieku.
No, moze jeszcze to okreslenie pasuje do tych wyjazdow w Himalaje, ktore
mial miejsce za komuny.
Do tego co robie bardziej pasuje slowo wyjazd albo wycieczka. Albo nawet
wyrypa, jak nazywali takie wycieczki przedwojenni narciarze.
Choc oczywiscie wiaze sie to z obnizeniem rangi przedsiewziecia.
Zauwazylem natomiast, ze okreslenie 'wyprawa' jest naduzywane. I tutaj i
mediach.

I zblizony temat - turystyka rowerowa, podroze rowerowe.
Padlo tu stwierdzenia - ze podroze rowerowe, to kwestia filozofii.
I tu sie zgodze.
Tylko co mozna nazwac podroza rowerowa?
Czy to zalezy od przejechanego dystansu? Chyba nie, bo czy kurier
rowerowy czy listonosz, ktory przejezdza dziennie (i to regularnie)
ponad 100 km jest podroznikiem?
Albo kolarz torowy?

No i pokrewne dziedziny rowerowania - wyscigi kolarskie albo maratony.
Przeciez wiekszosc sie zgodzi, ze nie jest to turystyka rowerowa.

No i ektrapolujac - dlaczego mniejsze czy wieksze wyjazdy rowerowe,
gdzie istota jest przejechanie jakiegos dystansu laczymy z turystyka
rowerowa?
Czyzby z rozpedu?

Z gory zastrzegam, ze nie intersuje mnie tu zdanie Wolffa (pisze bez
zlosliwosci, ale po prostu jego zdanie w tej kwestii znam)

TA

Data: 2011-10-20 16:20:21
Autor: Titus Atomicus
In article <j7nheh$6gr$1@news.onet.pl>, "tanill" <tanill@onet.pl> wrote:

[...]

O, kolejny onetowy troll.
Sio do KFa.

TA

Data: 2011-10-20 17:25:55
Autor: MichałG
W dniu 2011-10-20 00:02, tanill pisze:
[...]

Taaaa. a ty piszesz nad cytatem i robisz tym chlew..... ;)

--
M.

Data: 2011-10-20 17:33:51
Autor: Coaster
On 10/20/11 5:25 PM, MichałG wrote:
[...]

No i rzeczywiscie - zrobil...
http://tinyurl.com/chlew-na-pretzlu
I kto to teraz posprzata? ;-)

--
PoZdR
"Brown's Law Of Tire Sizing:

Data: 2011-10-20 17:35:22
Autor: Titus Atomicus
In article <j7peho$965$1@news.onet.pl>, MichałG <grodmich@wp.pl> wrote:

> [...]
> aktywności fizycznej co pomoże odessać się od internetu

Taaaa. a ty piszesz nad cytatem i robisz tym chlew..... ;)

Mhm.
A do tego jaki jest blyskotliwy i merytoryczny.
Ale to typowe dla kolegow kol. Wolffa.

TA

Data: 2011-10-20 18:12:36
Autor: Titus Atomicus
wyprawa, turystyka rowerowa
In article <Titus_Atomicus-88A85D.17352220102011@newsfeed.onet.pl>,

Mhm.
A do tego jaki jest blyskotliwy i merytoryczny.
Ale to typowe dla kolegow kol. Wolffa.

No tak, zagalopowalem sie. Znaczy - kol. tanill nie jest chyba kolega Wolffa. No, ale mentalnie to podobny typ i zachowuje sie podobne do wilkowych klakierow.
:-)
TA

wyprawa, turystyka rowerowa