wyprawa125 czyli Zippem na Morze Czerwone i nie tylko:-)

Data: 2009-08-05 08:29:25
Autor: wyprawa125
wyprawa125 czyli Zippem na Morze Czerwone i nie tylko:-)
Wrzuciłem dzisiaj newsa z rozpoczęcia naszych starań o wizę syryjską.
Tym razem dla odmiany pozytywne wiadomości a już bałem się, że każda
placówka dyplomatyczna będzie podobnie nieprzystępna jak ta przy
Batorego w Gdańsku.

wyprawa125 czyli Zippem na Morze Czerwone i nie tylko:-)