wyprzedzanie pojazdu uprzywilejowanego poza terenem zabudowanym

Data: 2015-11-30 23:56:44
Autor: Tomasz Pyra
wyprzedzanie pojazdu uprzywilejowanego poza terenem zabudowanym
Dnia Mon, 30 Nov 2015 21:21:46 +0100, Krysteck napisał(a):

Poległem na tym pytaniu na teście. Trudno, wykuję tak jak ma być, a nie jak podpowiada rozum, jednak zastanawia mnie do czego służy ten przepis, po co i dlaczego miałbym się gdzieś spieszyć bardziej, niż pojazd służb ratowniczych na sygnale? Co sądzicie? Ile razy zdarzyło wam się wyprzedzić pojazdu uprzywilejowany?

Ciężki, stary, wypełniony pewnie po brzegi wodą, wóz bojowy straży pożarnej
pod górkę to tak ledwo 50km/h da radę. Generując takie kłęby dymu jakby sam
się palił :)

wyprzedzanie pojazdu uprzywilejowanego poza terenem zabudowanym