wyprzedzanie pojazdu uprzywilejowanego poza terenem zabudowanym

Data: 2015-12-01 00:14:43
Autor: RoMan Mandziejewicz
wyprzedzanie pojazdu uprzywilejowanego poza terenem zabudowanym
Hello Krysteck,

Poległem na tym pytaniu na teście. Trudno, wykuję tak jak ma być, a nie
jak podpowiada rozum, jednak zastanawia mnie do czego służy ten przepis,
po co i dlaczego miałbym się gdzieś spieszyć bardziej, niż pojazd służb
ratowniczych na sygnale? Co sądzicie? Ile razy zdarzyło wam się wyprzedzić
pojazdu uprzywilejowany?

Zdarzyło mi się na drodze do Jeleniej Góry. Jechał w tempie ślimaczym,
to wyprzedziłem. W zabudowanym jechał jak wariat i mnie wyprzedzał
tylko po to, żeby poza zabudowanym zwolnić. Do dzisiaj nie pojmuję, po
co to robił.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2015-12-01 10:42:12
Autor: radekp@konto.pl
wyprzedzanie pojazdu uprzywilejowanego poza terenem zabudowanym
Tue, 1 Dec 2015 00:14:43 +0100, w <8834556332$20151201001444@squadack.com>,
RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl.invalid> napisał(-a):

 W zabudowanym jechał jak wariat i mnie wyprzedzał
tylko po to, żeby poza zabudowanym zwolnić. Do dzisiaj nie pojmuję, po
co to robił.

"Halo, straż? Już nie pędźcie, hajcuje się na ostro. Szkoda teraz wody,
wpadnijcie za 1h, to dogasicie".

Data: 2015-12-01 11:29:32
Autor: robot
W dniu 2015-12-01 o 10:42, radekp@konto.pl pisze:

"Halo, straż? Już nie pędźcie, hajcuje się na ostro. Szkoda teraz wody,
wpadnijcie za 1h, to dogasicie".

"To my straż. Tylko pamiętajta żeby podtrzymywać ogień dopóki nie
przyjedziem, co by na darmo nie jechali"

Data: 2015-12-01 14:22:31
Autor: RoMan Mandziejewicz
wyprzedzanie pojazdu uprzywilejowanego poza terenem zabudowanym
Hello Radekp,

To karetka była.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2015-12-01 15:55:01
Autor: radekp@konto.pl
wyprzedzanie pojazdu uprzywilejowanego poza terenem zabudowanym
Tue, 1 Dec 2015 14:22:31 +0100, w <9587817998$20151201142234@squadack.com>,
RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl.invalid> napisał(-a):

> "Halo, straż? Już nie pędźcie, hajcuje się na ostro. Szkoda teraz wody,
> wpadnijcie za 1h, to dogasicie".

To karetka była.

"Na pewno w dobrym kierunku jedziemy?"

"No gdzieś to tutaj miał być ten wypadek"

"Mają czekać na nas po lewej czy po prawej?"

Data: 2015-12-01 16:28:57
Autor: yabba
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:o3dr5bp0nos46924o7119nlvo9koqna0754ax.com...
> [...]

"Na pewno w dobrym kierunku jedziemy?"

"No gdzieś to tutaj miał być ten wypadek"

"Mają czekać na nas po lewej czy po prawej?"

- Jedziemy do tego zawału serca na wezwanie prywatne czy w ramach NFZ?
- NFZ.
- A to mogę jechać wolniej.

--
Pozdrawiam,

yabba

wyprzedzanie pojazdu uprzywilejowanego poza terenem zabudowanym