wyprzedzil i .....

Data: 2011-06-08 21:39:10
Autor: masti
wyprzedzil i .....
Dnia pięknego Wed, 08 Jun 2011 23:36:31 +0200 osobnik zwany Kris_Poland
wystukał:

sytuacja miala miejsce niedawno
jade oczywiscie spokojnie,

a naprawdÄ™?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-06-08 23:48:38
Autor: Kris_Poland
wyprzedzil i .....

Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości news:isoq5u$jjt$18inews.gazeta.pl...
Dnia pięknego Wed, 08 Jun 2011 23:36:31 +0200 osobnik zwany Kris_Poland
wystukał:

sytuacja miala miejsce niedawno
jade oczywiscie spokojnie,

a naprawdÄ™?

naprawde co?
nie znajdziesz tutaj skutku przyczynowego
tylko flustracje niedojrzalego kierowcy

Data: 2011-06-08 23:54:33
Autor: jerzu
wyprzedzil i .....
On Wed, 8 Jun 2011 23:48:38 +0200, "Kris_Poland" <nictuniema@wp.pl>
wrote:

tylko flustracje

Tylko co?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-06-09 00:09:12
Autor: P.B.
wyprzedzil i .....
Dnia Wed, 08 Jun 2011 23:54:33 +0200, jerzu napisał(a):

tylko flustracje

Tylko co?

Frustracje niedojrzalego kierowcy  o nicku Kris_Poland. --
Pozdrawiam,

Przemek

Data: 2011-06-09 12:27:10
Autor: Pietia
wyprzedzil i .....
Kris_Poland wrote:

Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomo¶ci news:isoq5u$jjt$18inews.gazeta.pl...
> [...]
>
> a naprawdę?

naprawde co?
nie znajdziesz tutaj skutku przyczynowego

Skutku może nie ma bezpo¶redniego - ale jeĽdzisz nieuprzejmie. Nie ma
sie czym chwalić.

Data: 2011-07-02 01:44:42
Autor: Kris_Poland
wyprzedzil i .....

Użytkownik "Pietia" <vuyecUSUNTO@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:isq766$5qa$1inews.gazeta.pl...
Kris_Poland wrote:

> [...]

tylko flustracje niedojrzalego kierowcy

Skutku może nie ma bezpo¶redniego - ale jeĽdzisz nieuprzejmie. Nie ma

a co mam robic jak kundel zjechac mu z zdrogi
jade przepisowo bezstresowo spokojnie 80 wolno? wolno
i w czym problem
jak jest zdania ze bedzie szybciej to jest najwyrazniej skonczonym idot±
na najblizszym rondzie stalem za nim

Data: 2011-06-08 23:50:17
Autor: bratPit
wyprzedzil i .....

sytuacja miala miejsce niedawno
jade oczywiscie spokojnie,

a naprawdÄ™?

na prawdę mamy tylu frustratów na drogach, że głowa boli,
dziś miałem przykład, jechałem przez miasto i widzę 'szybkiego i wściekłego' na moim zderzaku (w Audi A3 - jeździ za mną slalomem od prawa do lewa szerokości pasa), myślę o sso chłopu chozzi (bo jadę normalnie - co prawda na lewym ale w kolumnie), w końcu mnie wyprzedził prawym, wjechał przede mnie zmuszając do hamowania - kolega siedział koło mnie zapytał "a temu co na głowę padło?", mówię, że nie wiem ale na światłach uprzejmie zapytam (nie miał CB)- niestety nie dał mi szansy bo kiedy zobaczył, że chcę go uprzejmie zapytać czym to zawiniłem powodując w nim taki gniew to nagle włączył kierunkowskaz i skręcił w prawoskręt :/

brat

Data: 2011-06-09 07:52:12
Autor: Andy Niwiński
wyprzedzil i .....

"bratPit" <krakus28no_spam@op.pl> schrieb im Newsbeitrag news:isoqqu$5jj$1inews.gazeta.pl...

[...]

Debili nie sieją, sami się rodzą. W zeszłym tygodniu pod Tesco na Bielanach (Wrocław). Tam mniej więcej na środku parkinku jest taki dojazd z zewnętrznej części parkingu pod samo wejście na wysokości Ikei. Niby dwa pasma, ale lewe pasmo jest zamalowane takim zygzakiem, więc wyłączone z ruchu. Na końcu można skręcić w lewo i prawo. Jadę z włączonym migaczem w prawo. Ale taka szybka i młoda za mną nie wytrzymuje i w momencie kiedy już skręcam w prawo, próbuje jeszcze mnie z lewej wyprzedzić, wyskakując gdzies z tyłu na ten "zazygzakowqany" pas. Kończy oczywiście hamowaniem z piskiem opon. 30 m dalej skręcam znowu w prawo, aby zaparkować. A że właśnie z luki wyjeżdza jakieś kapelusznikowe tico to muszę się zatrzymać. Z tyłu wielkie trąbienie. Zerkam - moja wściekła i młoda. Wysiadam więc z auta, ciepło było, okna otwarte i pytam grzecznie - Przepraszam, czy coś się stało?. Jako odpowiedź otrzymałem środkowy palec i atak furi pasażera. Pewnie mężusia, walił z wielkim zacięciem w klakson. Wysiąść się nie odważył. Pechowo mam 190 cm/ 120 kilo żywej wagi.

Data: 2011-06-09 09:26:52
Autor: Jarek Andrzejewski
wyprzedzil i .....
On Thu, 9 Jun 2011 07:52:12 +0200, Andy Niwiński
<andyniwinski@interia.pl> wrote:

zewnętrznej czę¶ci parkingu pod samo wej¶cie na wysoko¶ci Ikei. Niby dwa pasma, ale lewe pasmo jest zamalowane takim zygzakiem, więc wył±czone z ruchu. Na końcu można skręcić w lewo i prawo. Jadę z wł±czonym migaczem w

zygzak? Chodzi Ci o znak P-17? To nie jest czę¶ć jezdni wył±czona z
ruchu (P-21).
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-06-09 12:07:31
Autor: Andy Niwiński
wyprzedzil i .....

"Jarek Andrzejewski" <ptja.pl@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:q8t0v6d236e3rcc703nd13ekri2hi2t8104ax.com...
[...]

Człowiek uczy sie całe życie. To faktycznie wygl±dało na P-17. Nie mieszkam w Polsce, więc trochę mnie to tłumaczy. Dodatkowo zasugerowałem się tym, że nikt tym "pasem" nie jechał. Zreszt± ja już skręcałem w prawo, jak panienka wyskoczyła gdzie¶ z szeregu za mn±.

Andy

Data: 2011-06-11 17:14:34
Autor: Diabełson
wyprzedzil i .....
W dniu 2011-06-09 07:52, Andy Niwiński pisze:

Pechowo mam 190 cm/ 120 kilo żywej wagi.

A co to ma do rzeczy, my¶lisz że mniejszy się zawsze przestraszy? Zbyt pewny siebie jeste¶ kolego. Ja mam 176 cm i 90 kilo, ale to ty byłby¶ zaskoczony budz±c się na ojomie :]

Data: 2011-06-12 22:21:29
Autor: Skimir
wyprzedzil i .....
W dniu 2011-06-11 17:14, Diabełson pisze:

A co to ma do rzeczy, my¶lisz że mniejszy się zawsze przestraszy? Zbyt
pewny siebie jeste¶ kolego. Ja mam 176 cm i 90 kilo, ale to ty byłby¶
zaskoczony budz±c się na ojomie :]

O! Następny pewny siebie...

--
M.

Data: 2011-06-13 13:06:21
Autor: Bydlę
wyprzedzil i .....
On 2011-06-12 22:21:29 +0200, Skimir <pulikowSP@Mpoczta.onet.pl> said:

[...]

Nie.
Pewny siebie nie rozpisywałby się i nie zatłukłby ("obudziłby¶ się na OIOM-ie").
:-)

--
Bydlę

Data: 2011-06-13 17:45:43
Autor: bratPit
wyprzedzil i .....
[...]

dokładnie, żelazna zasada jest taka, że na mocnego zawsze znajdzie się mocniejszy,

brat

Data: 2011-06-13 19:05:15
Autor: Artur Ma¶l±g
wyprzedzil i .....
W dniu 2011-06-13 17:45, bratPit pisze:
[...]

"There's always a bigger fish."
(C) Qui-Gon Jinn

Data: 2011-06-14 06:10:29
Autor: wit
wyprzedzil i .....
Bydlę <pan.bydle@gmail.com> wrote:
Pewny siebie nie rozpisywałby się i nie zatłukłby ("obudziłby¶ się na OIOM-ie").
:-)

Bo to zwykły kogucik jest.

wit

Data: 2011-07-02 01:47:36
Autor: Kris_Poland
wyprzedzil i .....

Użytkownik "Diabełson" <hellboy@satan.org> napisał w wiadomo¶ci news:qDLIp.2099$f03.1988newsfe25.ams2...
[...]

hmm moze sie sprobojemy chlopcze?
od kiedy waga i wzrost ma znaczenie buahahha

Data: 2011-07-02 10:45:29
Autor: Bydlę
wyprzedzil i .....
On 2011-07-02 01:47:36 +0200, "Kris_Poland" <nictuniema@wp.pl> said:

[...]

Jeste¶ przestępc± czy tylko idiot±?

od kiedy waga i wzrost ma znaczenie buahahha

Przeczytaj ten w±tek ze zrozumieniem, bo na razie siedzisz w drugiej kategorii...

--
Bydlę

Data: 2011-07-02 15:32:11
Autor: Kris_Poland
wyprzedzil i .....

Użytkownik "Bydlę" <pan.bydle@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:iumlr9$e8u$5inews.gazeta.pl...
Jeste¶ przestępc± czy tylko idiot±?

nie ma innej mozliwosci panie sedzio?P)

od kiedy waga i wzrost ma znaczenie buahahha

Przeczytaj ten w±tek ze zrozumieniem, bo na razie siedzisz w drugiej kategorii...

naprawde?

Data: 2011-07-02 17:47:45
Autor: Bydlę
wyprzedzil i .....
On 2011-07-02 15:32:11 +0200, "Kris_Poland" <nictuniema@wp.pl> said:

Użytkownik "Bydlę" <pan.bydle@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:iumlr9$e8u$5inews.gazeta.pl...
Jeste¶ przestępc± czy tylko idiot±?

nie ma innej mozliwosci panie sedzio?P)

Skoro chcesz kogo¶ bić i publicznie to ogłaszasz, to jeszcze mi tylko poseł RP przychodzi do głowy.
No, może jeszcze ksi±dz...

od kiedy waga i wzrost ma znaczenie buahahha

Przeczytaj ten w±tek ze zrozumieniem, bo na razie siedzisz w drugiej kategorii...

naprawde?

Tak.

--
Bydlę

Data: 2011-07-02 01:46:48
Autor: Kris_Poland
wyprzedzil i .....

Użytkownik "Andy Niwiński" <andyniwinski@interia.pl> napisał w wiadomości news:ispn2e$ulk$1dont-email.me...
Wysiąść się nie odważył. Pechowo mam 190 cm/ 120 kilo żywej wagi.

masz moje zielone swiatlo
mogles skasowac dziw,,,

wyprzedzil i .....