wyprzedzil i .....

Data: 2011-06-09 06:39:56
Autor: megrims
wyprzedzil i .....
W dniu 2011-06-08 23:36, Kris_Poland pisze:
sytuacja miala miejsce niedawno
jade oczywiscie spokojnie, nawet jakbym sie spieszyl to ile zyskam, no
nie warto
http://www.youtube.com/watch?v=xCPkF26bpqc

zrobila sie nie jasna sytuacja autobus wyprzedzany profilaktycznie
hamuje zwalniam
wiedzac ze na zderzaku mam dusiciela co jedzie 3-4 za mna doslownie
hamuje tak by idiota mi w tylek nie wjechal, efekt pacanowo cofnelo sie
o conajmniej 20-30m
w koncy wyprzedza i czuje sie komfortowoe nie sledzac poczynan idioty

ale co tam wyprzedza i nagle sie okazuje ze mu sie nie spieszy i HAMUJE
po czym wuciaga grabule i pokazuje srodkowy palec dociskajac do dechy
oczywiscie jadac swoim tempem dojerzdzam do rona stojac za baranem

GPU 33VK z zdjeta przednia tablica
przy okazji pozdrowcie serdecznie ...

Jest 1080p, a jako taka sobie. Co to za kamera?

Data: 2011-06-09 07:39:00
Autor: Kris_Poland
wyprzedzil i .....
Uytkownik "megrims"  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:ispiqr$ocs$1@usenet.news.interia.pl...

Jest 1080p, a jako taka sobie. Co to za kamera?

JAKOSC jest super ale nie mam czego konkretnego by przekonwertowa z mp4 do avi
bez wiekszej straty na jakosci

Data: 2011-06-09 12:38:42
Autor: megrims
wyprzedzil i .....
W dniu 2011-06-09 07:39, Kris_Poland pisze:
[...]

Co do konwersji, to YT sam nie konwertuje?

Tu przykad: http://www.youtube.com/watch?v=nJdP0j49k4M

to byo krcone VholdR HD 1080p. IMO tablice innych aut wida w miar.
Na twoim filmie to jako ciko jest je przeczyta.

ale jeba to pies. Ciekaw tylko jestem co to za kamera.

Data: 2011-06-09 13:13:29
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
wyprzedzil i .....
Użytkownik "megrims" napisał w wiadomości grup
> [...]

Jest 1080p, a jakość taka sobie. Co to za kamera?

JAKOSC jest super ale nie mam czegoś konkretnego by przekonwertować z
mp4 do avi
bez wiekszej straty na jakosci

Co do konwersji, to YT sam nie konwertuje?

Tu przykład: http://www.youtube.com/watch?v=nJdP0j49k4M

Czy tylko u mnie ten filmik, puszczony w 1080p skacze?

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2011-06-09 05:08:34
Autor: amos
wyprzedzil i .....
On 9 Cze, 13:13, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <eikci...@34xob.lp>
wrote:
> Tu przykad:http://www.youtube.com/watch?v=nJdP0j49k4M

Czy tylko u mnie ten filmik, puszczony w 1080p skacze?

To nie filmik skacze, tylko zjechane zawieszenie tego AMG.
No i przy okazji dowiedzielismy sie, dlaczego megrims sprzedaje swoje
AMG ;)

http://www.youtube.com/watch?v=-cY43Bx0-Ss&feature=related

--
amos

Data: 2011-06-09 14:43:15
Autor: Lewis
wyprzedzil i .....
wrote:
[...]

Po 3 tyg użytkowania niebieski bąk po starcie silnika? LOL.
I do tego jakoś to śmiesznie reaguje na gaz ;P

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2011-06-09 19:49:04
Autor: megrims
wyprzedzil i .....
wrote:
[...]

Po 3 tygodniach stania, a nie użytkowania.
Fakt - opis mało precyzyjny.

Data: 2011-06-10 11:54:25
Autor: Lewis
wyprzedzil i .....
W dniu 2011-06-09 19:49, megrims pisze:

Po 3 tygodniach stania, a nie użytkowania.
Fakt - opis mało precyzyjny.

To zmienia postać rzeczy ;)

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2011-06-10 16:07:43
Autor: marek
wyprzedzil i .....
Po 3 tygodniach stania, a nie użytkowania.
Fakt - opis mało precyzyjny.

i chwalisz sie ze odpalilo ci nowe auto po 3 tygodniach stania? ŁAŁ !

Data: 2011-06-10 19:11:54
Autor: megrims
wyprzedzil i .....
W dniu 2011-06-10 16:07, marek pisze:
Po 3 tygodniach stania, a nie użytkowania.
Fakt - opis mało precyzyjny.

i chwalisz sie ze odpalilo ci nowe auto po 3 tygodniach stania? ŁAŁ !

No co! w końcu mercedes. Mógł nie odpalić :D

Data: 2011-06-09 14:46:04
Autor: venioo
wyprzedzil i .....
[...]

uzbierala sie woda w tlumikach i paruje?

--
venioo

Data: 2011-06-09 19:28:22
Autor: megrims
wyprzedzil i .....
wrote:
Tu przykad:http://www.youtube.com/watch?v=nJdP0j49k4M

Czy tylko u mnie ten filmik, puszczony w 1080p skacze?

To nie filmik skacze, tylko zjechane zawieszenie tego AMG.

ROTFL
Sam masz zajechane zawieszenie ;)

No i przy okazji dowiedzielismy sie, dlaczego megrims sprzedaje swoje
AMG ;)

Wanie. Za kiepsko jedzie. Ale mam ju co na oku - bdzie
lepiej jechao.

Data: 2011-06-10 08:13:32
Autor: Myjk
wyprzedzil i .....
Thu, 09 Jun 2011 19:28:22 +0200, megrims
No i przy okazji dowiedzielismy sie, dlaczego megrims sprzedaje swoje AMG ;)
Właśnie. Za kiepsko jedzie.

Który to rocznik i za ile puszczasz?

--
Pozdor Myjk

Data: 2011-06-10 23:40:47
Autor: megrims
wyprzedzil i .....
W dniu 2011-06-10 08:13, Myjk pisze:
Thu, 09 Jun 2011 19:28:22 +0200, megrims

No i przy okazji dowiedzielismy sie,
dlaczego megrims sprzedaje swoje AMG ;)
Właśnie. Za kiepsko jedzie.

Który to rocznik i za ile puszczasz?

Z lipca 2009 roku.
Będę mógł go spokojnie pogonić w lutym 2012.
Ile wtedy będzie warty? pewnie jakieś grosze.

Data: 2011-06-09 14:00:30
Autor: Myjk
wyprzedzil i .....
Thu, 09 Jun 2011 13:13:29 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak
Czy tylko u mnie ten filmik, puszczony w 1080p skacze?

Nie wiem z całą pewnością, ale jest to możliwe.
Znaczy, u mnie nie skacze. :P

--
Pozdor Myjk

Data: 2011-06-10 11:17:04
Autor: Kris_Poland
wyprzedzil i .....
daj mi jakis fajny program do konwersji z mp4 to ci pokaze

Data: 2011-06-10 09:19:26
Autor: AZ
wyprzedzil i .....
On 2011-06-10, Kris_Poland <nictuniema@wp.pl> wrote:
daj mi jakis fajny program do konwersji z mp4 to ci pokaze

ffmpeg

--
Artur

wyprzedzil i .....