wyrejestrowanie (?) samochodu z działalności gospodarczej

Data: 2010-01-13 10:34:12
Autor: Baczek
wyrejestrowanie (?) samochodu z działalności gospodarczej
Witam
Posiadam małą jednoosobową firmę. Na firmę kupiłem używany samochód (około 5 lat temu).
W DR są moje dane jako właściciela, nie ma informacji o DG.
Chciałbym teraz "wykasować" samochód z DG, tak żeby był własnością prywatną nie firmy (wiem - firma to ja).
Samochodu nie planuje sprzedawać w najbliższym czasie.
Da się to zrobić, czy jedynie zbycie pojazdu rozwiąże sprawę ?

Pozdrawiam

Data: 2010-01-13 13:11:26
Autor:
[...]

Wykreśl go zwyczajnie z EŚT, przekazując go na potrzeby osobiste. Tylko pamietaj, że sprzedaż przed upływem 6 lat od wykreślenia będzie stanowić dochód z DG, nawet jeśli tej działalności już nie będziesz prowadził!

Data: 2010-01-13 13:29:52
Autor: Tomek
Dnia 13-01-2010 o 13:11:26 <sympatyczna_poczta_a@amorki.pl> napisał(a):

[...]

Z EŚT nie wykresla się w takim przypadku, dopiero przy sprzedaży.

--
Tomek

Data: 2010-01-13 18:41:19
Autor: 'Tom N'
Tomek w <news:op.u6g0z2ksl60ql1tmr.chello.pl>:

[...]

Też się nie wykreśla, tylko generuje odpowiedni dokument ;-)

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2010-01-13 19:13:08
Autor: Tomek
Dnia 13-01-2010 o 18:41:19 'Tom N' <news@int.dyndns.org.invalid>  napisał(a):

[...]

Zgoda, z tym że na kolejne lata już nie przepisujesz (zakładając
że masz ewidencję papierową Michalczyka&Prokopa :-))

--
Tomek

wyrejestrowanie (?) samochodu z działalności gospodarczej