wyrok TK, interpretacja

Data: 2010-11-09 18:18:19
Autor: poreba
wyrok TK, interpretacja
Witam.

Trybunał wydał wyrok. Wyrok jak wyrok, podstawa do dyskusji na psp jak
znalazł. Dziwne, że tak się nie dzieje. Ciekawe jednak jest jak jest ten wyrok komentowany w prasie.
"TK: sądowy zakaz publikacji jako zasada nie narusza konstytucji"
"Sądowy zakaz zagraża wolności słowa" - bez linków, do wyguglania.

Nie wiem /i nie chcę wiedzieć/ o co chodzi w kontekście politycznym jednak
narzuca mie się stary kawał o zajęciu w dwuosobowych zmaganiach
zaszczytnego drugiego miejsca i przeciwniku zajmującym bylejakie
przedostatnie.

--
pozdro
poreba