wyrok prawomocny

Data: 2010-04-20 08:48:19
Autor: ŁR
wyrok prawomocny
Witam,
założyłem pozew o odszkodowanie, które wygrałem. Wyrok się uprawomocnił i mam też klauzulę wykonalności. Czy teraz muszę udać się do jakiegoś komornika? Nie wiem co teraz z tym wyrokiem zrobić aby starać się o odzyskanie pieniędzy. Dodatkowo sędzia przy ogłaszaniu wyroku powiedział, że adres zameldowania oskarżonego jest już inny, ale jak zapytałem jak mam uzyskać obecny adres powiedział, że nie jest radcą prawnym.

Łukasz

Data: 2010-04-20 08:49:33
Autor: Liwiusz
wyrok prawomocny
ŁR pisze:
[...]

   Tak.

odzyskanie pieniędzy. Dodatkowo sędzia przy ogłaszaniu wyroku powiedział, że adres zameldowania oskarżonego jest już inny, ale jak zapytałem jak mam uzyskać obecny adres powiedział, że nie jest radcą prawnym.

   Niech komornik wyśle zapytanie do odpowiedniego urzędu.

--
Liwiusz

Data: 2010-04-20 08:50:18
Autor: Liwiusz
wyrok prawomocny
Liwiusz pisze:

  Niech komornik wyśle zapytanie do odpowiedniego urzędu.

   Alb o przejrzyj akta sprawy - jeśli wiedział sąd, to może ta informacja będzie w jednym z pism w aktach.

--
Liwiusz

Data: 2010-04-20 08:56:01
Autor: ŁR
wyrok prawomocny
W dniu 2010.04.20 08:50, Liwiusz pisze:
Liwiusz pisze:
Alb o przejrzyj akta sprawy - jeśli wiedział sąd, to może ta informacja
będzie w jednym z pism w aktach.

Niestety w aktach jest stary adres. Dzięki za szybką odpowiedź.

Łukasz

wyrok prawomocny