wyrok prawomocny

Data: 2012-11-09 15:44:32
Autor: D.P.
wyrok prawomocny
Witajcie,

Wyrok sądu się uprawomocnił, wcześniej sąd dał kaluzulę wykonalności do wysykości miesiecznego wynagrodzenia, pracodawca zapłacił ja ładnie bez problemu...teraz na pelne odszkodowanie czekałem do uprawomocnienia wyroku i 3 dni temu sie uprawomocnił. Mam z sądu odpis prawomocnienia i klauzulę wykonalności.

Czy poinformować pracodwacę o tym żeby przelał resztę wyroku bo już jest prawomocny ? wyslać im skany tego pisma z sadu ? czy oni tez cos dostana sami od sadu ?

Daniel

wyrok prawomocny