wyrok sądu apelac. a egzekucja wyroku

Data: 2010-04-15 12:26:31
Autor: robert tirt
wyrok sądu apelac. a egzekucja wyroku
Witam,

Sąd apelacyjny wydał wyrok , w którym nakazał rozbiórkę przez
pozwanych samowolnie postawionego ogrodzenia.

Strona ani myśli tego ogrodzenia rozbierać - co robić?

Dodam, że rozbiórka tego ogrodzenia przeze mnie naraża mnie na koszty
firmy, która się tym zajmie. Ponadto nie da się go tak zdemontować aby
go nie zniszczyć.

Data: 2010-04-15 21:28:51
Autor: mecenas

Użytkownik "robert tirt" <maciek0811@gmail.com> napisał w wiadomości news:60b308df-0bc9-4759-99fa-746331326440q23g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

A komornik to na bezrobociu? Na co czekasz?

Michał

__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 5031 (20100415) __________

Data: 2010-04-15 12:36:21
Autor: robert tirt
wyrok sądu apelac. a egzekucja wyroku
Rozumiem, ze mam odebrac wyrok z uzasadnieniem i iść do komornika i on
coś poradzi? A jak to w praktyce wygląda? on przyjeżdza i co? :) i ile
to trwa?

I czy muszę pisać dodatkowo jak starałem się o wyrok z uzasadnieniem
to muszę na nowo starać się o nadanie wykonalności czy apelacyjny już
wyrok sam w sobie jest ważny i nadaje się do wykonania od razu?

p.s. Dzięki za ekspresową odpowiedź!

Data: 2010-04-15 21:37:51
Autor: Johnson
mecenas pisze:

A komornik to na bezrobociu? Na co czekasz?

A co to tego ma komornik? Nic. Art. 1049 kpc.

--
@2009 Johnson

Data: 2010-04-15 12:42:56
Autor: robert tirt
wyrok sądu apelac. a egzekucja wyroku
@Johnson:

Zatem co wg. Ciebie powinienem zrobić?

A co to tego ma komornik? Nic. Art. 1049 kpc.

Data: 2010-04-15 21:44:56
Autor: Johnson
robert tirt pisze:

Zatem co wg. Ciebie powinienem zrobić?

Przeczytać wskazany artykuł.

--
@2009 Johnson

Data: 2010-04-15 12:54:17
Autor: robert tirt
wyrok sądu apelac. a egzekucja wyroku
OK i znowu pojawia się problem bo w wyroku nie ma nic o dacie tylko
nakazuje się pozwanemu rozbiórkę .... (nie ma terminu?)

I czy wyrok z apelacyjnego jest od razu prawomocny?

> Zatem co wg. Ciebie powinienem zrobi ?

Przeczyta wskazany artyku .

Data: 2010-04-15 23:01:07
Autor: Johnson
robert tirt pisze:

OK i znowu pojawia się problem bo w wyroku nie ma nic o dacie tylko
nakazuje się pozwanemu rozbiórkę .... (nie ma terminu?)

Jak nie ma terminu znaczy ... już :)

--
@2009 Johnson

Data: 2010-04-15 21:57:51
Autor: Animka
W dniu 2010-04-15 21:42, robert tirt pisze:
@Johnson:

Zatem co wg. Ciebie powinienem zrobić?

A co to tego ma komornik? Nic. Art. 1049 kpc.

Ty dajesz poradę Johnsonowi? Przecież to była porada Johnsona.

--
animka

Data: 2010-04-15 12:59:06
Autor: robert tirt
wyrok sądu apelac. a egzekucja wyroku
@Animka: Ja? nie :) coś z cytowaniem pochrzaniłem ;-)

Data: 2010-04-15 22:25:11
Autor: Animka
W dniu 2010-04-15 21:59, robert tirt pisze:
@Animka: Ja? nie :) coś z cytowaniem pochrzaniłem ;-)

Bywa i tak.

--
animka

Data: 2010-04-19 10:57:56
Autor: Herald
Dnia Thu, 15 Apr 2010 21:57:51 +0200, Animka napisał(a):

Ty dajesz poradę Johnsonowi? Przecież to była porada Johnsona.

Kiedy do ciebie dotrze, oraz zaczniesz rozumieć, że na grupie nikt (przy
zdrowych zmysłach) nie udziela porad?
Przed wszystkim, tu się dyskutuje, polemizuje, rozważa różne warianty,
możliwości. Ale nie można udzielać PORAD!!

Data: 2010-04-22 02:32:16
Autor: Andrzej Lawa
Herald pisze:

Przed wszystkim, tu się dyskutuje, polemizuje, rozważa różne warianty,
możliwości. Ale nie można udzielać PORAD!!

Podstawa prawna?

;->

wyrok sądu apelac. a egzekucja wyroku