wyrwana przerzutka

Data: 2011-07-02 20:34:11
Autor: ToMasz
wyrwana przerzutka
witam
jest sobie rama aluminiowa, kółko tylne wkładane od dołu, i wystaje z
ramy hak na przerzutkę. Rozwiązanie całkiem eleganckie, do momentu
awarii. Tak sie też stało. jakimś cudem acera złapała szprychę i wyrwało
ją z tego aluminiowego haka. Pogięta przerzutka pójdzie na śmietnik, ale
co z ramą? spawanie trochę odpada, ze względu na fajny lakier. rower
prawie nowy! Czy są jakieś sposoby na naprawę takiego uszkodzenia?
"mięska" w haku niewiele. tak po niecałym 1mm na stronę!

ToMasz

Data: 2011-07-02 20:37:16
Autor: kamil/Endurorider.pl
wyrwana przerzutka

Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iunob5$lql$1inews.gazeta.pl...
[...]

Imo tylko spawanie.

--
pozdrawiam kamil
http://Endurorider.pl

Data: 2011-07-04 08:28:58
Autor: Ryszard Mikke
wyrwana przerzutka
ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> napisał(a):
witam
jest sobie rama aluminiowa, kółko tylne wkładane od dołu, i wystaje z
ramy hak na przerzutkę.

Ale w sensie, ze jest integralna czescia ramy, a nie jest przykrecony?
Bo jesli tak, to tylko pospawasz. A jak jest dokrecany, to sie wymienia, po to
jest...

--
rmikke

Data: 2011-07-04 15:52:45
Autor: Paweł Suwiński
wyrwana przerzutka
Dnia sob, 02 lip 2011 tako rzecze ToMasz:

jest sobie rama aluminiowa, kółko tylne wkładane od dołu, i wystaje z
ramy hak na przerzutkę. Rozwiązanie całkiem eleganckie, do momentu
awarii. Tak sie też stało. jakimś cudem acera złapała szprychę

Ten cud to niepoprawne ustawienie śrub ograniczających hi-low przy
wózku przerzutki ;).

i wyrwało ją z tego aluminiowego haka. Pogięta przerzutka pójdzie na
śmietnik, ale co z ramą? spawanie trochę odpada, ze względu na fajny
lakier. rower prawie nowy!

Przerobić napęd na jednorzędowy, np. wsadzić koło z piastą planetarną.
Luz  na  łańcuchu  przy  pionowych  hakach  można  zbierać  napinaczem
montowanym na ramę (bo hak urwany).

Paweł Suwiński

Data: 2011-07-04 23:46:56
Autor: ToMasz
wyrwana przerzutka
Paweł Suwiński pisze:
[...]

wytłumacz to klientowi. on jechał, po prostym, a nagle "prask!"

w samej srubie przerzutki wywierciłęm mały otwór, nagwintowałem.
przykręciłem przerzutkę do ramy jak sie dało, a zeby napewn nie odpradła
w dodatkowy otwór wkręciłem śrubkę. MAm nadzieje ze nie odpadnie

ToMasz

wyrwana przerzutka