wyslalem pismo do hesti :):) ciekawe co z tego wyniknie:)

Data: 2009-03-09 20:40:38
Autor: joker
wyslalem pismo do hesti :):) ciekawe co z tego wyniknie:)

Uzytkownik "muchabzz" <salmopol@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:75750905-fd66-40bd-8562-e838b92d3d25q27g2000vbn.googlegroups.com...
wyslalem pismo do hesti :):) ciekawe co z tego wyniknie:)
ale mysle ze niewiele z tego bedzie:)

i sadzisz, ze to jest ciekawe tak, zeby to przeczytac?
[nudaaaa - po drugim akapicie zrezygnowalem]

--
Joker

Data: 2009-03-09 20:21:43
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail joker@hotmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

i sadzisz, ze to jest ciekawe tak, zeby to przeczytac?

mysle ze bardzo... czy jest na sali psychiatra?

Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki
mizernej pensji z bankomatu, powiedziałem do siebie: "Chyba się urżnę".
No i proszę!

Data: 2009-03-09 21:31:49
Autor: icek2
Budzik pisze:
Osobnik posiadający mail joker@hotmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

i sadzisz, ze to jest ciekawe tak, zeby to przeczytac?

mysle ze bardzo... czy jest na sali psychiatra?

heh

nie, to jest tragedia PL

dzisiaj byłem w PZU uzupełnić zgłoszenie szkody,
bo laska na idiotele nie znalazła adresu ASO w miescie wojewódzkim.
jak mnie dzisiaj rzucali po piętrach, etc
to bania mała
efekt - koles od spraw komunikacyjnych dzisiaj nie pracuje, tylko będzie jutro..

na szczescie, szybko chce uciąć sprawę
i juz szukam speców od wyciągania kasy z ubezpieczalni

bez nerwów - niech ktoś pracuje na swoje wynagrodzenie.

--
pozdros
icek

Data: 2009-03-10 12:11:10
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail icek2@poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

i sadzisz, ze to jest ciekawe tak, zeby to przeczytac?

mysle ze bardzo... czy jest na sali psychiatra?

heh

nie, to jest tragedia PL

deinformowanie to jedno, ale tresc tego listu to zupelnie inna historia.

"Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.
Wszyscy je widzą." - Konfucjusz

Data: 2009-03-09 20:45:29
Autor: boropi
[...]

To ja gdzies do 1/4 ale tylko dlatego, ze tez mam jedno z ubezpieczen w Hestii i sie zmuszalem.
PS
Wspólczuje temu co za pieniadze bedzie musisal to czytac.

boropi

wyslalem pismo do hesti :):) ciekawe co z tego wyniknie:)