wyslalem pismo do hesti :):) ciekawe co z tego wyniknie:)

Data: 2009-03-10 08:58:41
Autor: Hektor
wyslalem pismo do hesti :):) ciekawe co z tego wyniknie:)
Uzytkownik "muchabzz" <salmopol@googlemail.com> napisal

wyslalem pismo do hesti :):) ciekawe co z tego wyniknie:)

Nic nie bedzie. Takie "pismo" analfabety-grafomana wypierdziela do kosza po pierwszej próbie przebicia sie do sedna sprawy.

Zbigniew Kordan

Data: 2009-03-10 10:54:41
Autor: Jakub Witkowski
wyslalem pismo do hesti :):) ciekawe co z tego wyniknie:)
Hektor pisze:

Takie "pismo" analfabety-grafomana wypierdziela do kosza po pierwszej prĂłbie przebicia sie do sedna sprawy.

Jeśli tak, to bardzo fajnie, bo gdzieś w środku można umieścić
jakieś żądanie bądź wniosek, do którego nieustosunkowanie się
w określonym oznacza np. automatycznym uznaniem roszczenia... :)

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogą być niepowaĹźne,

Data: 2009-03-10 03:20:29
Autor: kanguro muchabzz
On 10 Mar, 10:54, Jakub Witkowski <jwitk...@domena.z.sygnatury> wrote:
Hektor pisze:

> [...]

jakieś żądanie bądź wniosek, do którego nieustosunkowanie się
w określonym oznacza np. automatycznym uznaniem roszczenia... :)

Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogą być niepoważne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadać w części
gts /kropka/ pl    |  lub całości poglądom ich Autora.

no wlasnie:)
a koledzy powyzej troche zbyt serio podeszli do tematu z ktorego ja
mam polewke:)
istota problemu jest wyluszczona to raz
dwa jesli ktos przybije to do sciany jako list miesiaca .....alez
wlasnie mi o to chodzi :)
trzy ...nie mam pojecia czy to jest dla czytajacego ciekawe ..dla mnie
wazne ze czytajacy
musi przeczytac i sie do tego ustosunkowac:)
ale mimo wszystko za powaznie do tego koledzy podeszli
:)

pozdrawiam i dziekuje za krytyczne uwagi :D

Data: 2009-03-10 12:28:06
Autor: Hektor
wyslalem pismo do hesti :):) ciekawe co z tego wyniknie:)
Użytkownik "kanguro muchabzz" <salmopol@googlemail.com> napisał

dwa jesli ktos przybije to do sciany jako list miesiaca .....alez wlasnie mi o to chodzi :)

Zmartwię Cię. Nikt tego nigdzie nie powiesi. Co najwyżej uzna Cię za głąba który nie potrafi poprawnie sklecić trzech zdań po polsku. Trochę się dziwię, że nie wstydzisz się wysyłać takich śmieci wysyłać, ale to oczywiście Twoja sprawa. W każdym razie, na grupie zaistniałeś i zdaje się, że tego Ci było trzeba.

Zbigniew Kordan

Data: 2009-03-10 06:19:38
Autor: kanguro muchabzz
On 10 Mar, 12:28, "Hektor" <zpk...@onet.pl> wrote:
Użytkownik "kanguro muchabzz" <salmo...@googlemail.com> napisał

> [...]

dziwię, że nie wstydzisz się wysyłać takich śmieci wysyłać, ale to
oczywiście Twoja sprawa. W każdym razie, na grupie zaistniałeś i zdaje się,

moj drogi .. to ze ktos w hestii potraktuje mnie jak glaba...wisi mi
to.
kompletnie mi to wisi
w tym wypadku uwazam ze wiekszym glabem jest firma i kilkunastu co
najmniej jej pracownikow
przez ktorych rece przeszla moja sprawa a ktorzy wypisuja na pismach
przysylanych do mnie
nielogiczne durnowate bzdety dzieki ktorym mozna potem mnie pociagnac
do odpowiedzialnosci
czemu nie skupisz sie na tym ?
recze ci ze jesli ktos do ciebie (nie zycze oczywiscie ci tego )
przysle podobnie utrzymany w tonie list
w ktorym bedzie rzeczowo wyjasnione jak firma postanawia uczciwie
podejsc do ciebie, to pewnie sie ucieszysz a nie zmartwisz
czy uznasz za glabow:)
polskim chlopakom potrzeba wiecej luzu :)

pozdro

Data: 2009-03-10 18:19:24
Autor: Hektor
wyslalem pismo do hesti :):) ciekawe co z tego wyniknie:)
Użytkownik "kanguro muchabzz" <salmopol@googlemail.com> napisał

moj drogi .. to ze ktos w hestii potraktuje mnie jak glaba...wisi mi to. [...]

Bez urazy, ale nawet nie starałem się tego czytać. Tekst (bo to nawet nie są zdania) wygląda na "wypluty" z pierwszych, prymitywnych OCR'ów. Piszesz to na klawiaturze starego telefonu?

Data: 2009-03-10 23:39:11
Autor: kanguro muchabzz
On 10 Mar, 18:19, "Hektor" <zpk...@onet.pl> wrote:
> [...]

zdania) wygląda na "wypluty" z pierwszych, prymitywnych OCR'ów. Piszesz to

prawie zgadles:)
pozdr

Data: 2009-03-10 12:29:40
Autor: Kuba \(aka cita\)
kanguro muchabzz wrote:

trzy ...nie mam pojecia czy to jest dla czytajacego ciekawe ..dla mnie
wazne ze czytajacy
musi przeczytac i sie do tego ustosunkowac:)

_MUSI_ ?
Wątpie.

ale mimo wszystko za powaznie do tego koledzy podeszli
:)

Nie, wcale nie zbyt poważnie. Ja też chcialem to przeczytac i po kawałki zacząłęm czytać pobieżnie .. i po kolejnym kawałku przestałem :(

pozdrawiam i dziekuje za krytyczne uwagi :D

ja też pozdrawiam i prosze :P

Kuba (aka cita) gg:1461968
www.autoeden.com.pl  www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

Data: 2009-03-10 22:08:18
Autor: ginger

Użytkownik "kanguro muchabzz" <salmopol@googlemail.com> napisał w wiadomości news:1257ea36-e341-49fa-af5e-

ale mimo wszystko za powaznie do tego koledzy podeszli

poważny to ja miałem żal czytajac pierwsze 10 linijek tych bredni;(

Data: 2009-03-11 08:34:42
Autor: zkruk [Lodz]
ginger wrote:

ale mimo wszystko za powaznie do tego koledzy podeszli

poważny to ja miałem żal czytajac pierwsze 10 linijek tych bredni;(

ale wam wszystkim żal dupe ściska, że kolega ma poczucie humoru...
zachowujecie się tak jakby połowa tej grupy pracowała w Hestii... :]

Data: 2009-03-11 00:47:02
Autor: kanguro muchabzz
On 11 Mar, 08:34, "zkruk [Lodz]" <zkruk_sp...@gazeta.pl> wrote:
ginger wrote:

> poważny to ja miałem żal czytajac pierwsze 10 linijek tych bredni;(

ale wam wszystkim żal dupe ściska, że kolega ma poczucie humoru...
zachowujecie się tak jakby połowa tej grupy pracowała w Hestii... :]

mozna by powiedziec ze sa glupi a ich stare pracuja w hestii:)

pozdr:)

Data: 2009-03-10 12:19:07
Autor: Hektor
wyslalem pismo do hesti :):) ciekawe co z tego wyniknie:)
Użytkownik "Jakub Witkowski" <jwitkows@domena.z.sygnatury> napisał

Jeśli tak, to bardzo fajnie, bo gdzieś w środku można umieścić
jakieś żądanie bądź wniosek, do którego nieustosunkowanie się
w określonym oznacza np. automatycznym uznaniem roszczenia... :)

Koniecznie. A potwierdzeniem otrzymania takiego wniosku będzie pewnie wątek z grupy dyskusyjnej. Proszę, zejdź na ziemię.

ZK

Data: 2009-03-10 13:39:53
Autor: Jakub Witkowski
Hektor pisze:

[...]

Pewnie nie, ale np pieczątka na kopii: "wpłynęło dn..."

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogą być niepowaĹźne,

Data: 2009-03-10 14:40:41
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail zpkzpk@onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

glupszego komentarza dawno nie widziałem...

"Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze
braku władzy."   Niels Bohr

Data: 2009-03-10 18:14:23
Autor: Hektor
wyslalem pismo do hesti :):) ciekawe co z tego wyniknie:)
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał

Koniecznie. A potwierdzeniem otrzymania takiego wniosku będzie pewnie
wątek z grupy dyskusyjnej. Proszę, zejdź na ziemię.

glupszego komentarza dawno nie widziałem...

A na pewno skumałeś o co chodzi?

ZK

Data: 2009-03-10 17:40:42
Autor: Budzik
[...]

nie wiem.
A co miałes na mysli?

....i to by było na tyle
Jan T. Stanisławski

Data: 2009-03-11 10:03:36
Autor: Hektor
[...]

O potwierdzenie wpływu wniosku. Prawie nie do udowodnienia.

ZK

Data: 2009-03-11 14:55:41
Autor: Budzik
[...]

hmmm
wysyłasz polecony - masz kwitek.
Składasz w jakims oddziale - masz pieczatke na kopii.
Na czym polega problem, bo chyba nie rozumiem twojego toku myslenia?

Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,
że ktoś wbrew woli próbował będzie mnie leczyć

Data: 2009-03-11 08:45:43
Autor: kanguro muchabzz
wyslalem pismo do hesti :):) ciekawe co z tego wyniknie:)
On 11 Mar, 15:55, Budzik <budzi...@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
wrote:
Osobnik posiadający mail zpk...@onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]

Składasz w jakims oddziale - masz pieczatke na kopii.
Na czym polega problem, bo chyba nie rozumiem twojego toku myslenia?

wysylasz mejlem i ci przysylaja potwierdzenie.
choc nie wiem jak to jest prawnie umocowane

pozdr

wyslalem pismo do hesti :):) ciekawe co z tego wyniknie:)