wysoka kadencja - "rezonans"

Data: 2015-09-14 21:17:13
Autor: atm
wysoka kadencja - "rezonans"
On 2015-09-14 21:11, m wrote:
Zacząłem próbować jeździć z wysoką kadencją, tj. to co rozumiem pod tym
pojęciem to wysokie obroty nogami, niskie siły noga-pedał.

Problem w tym że wpadam w jakiś rodzaj rezonansu, tj. zaczynam skakać
góra-dół, marnując na to całą energię.

Problem znika kiedy albo obniżę siodełko do pozycji nieergonomicznej,
albo kiedy zastosuję twardsze przełożenie, przez co nogi bardziej się
opierają na pedałach, ale wolniej macham pedałami.

Amortyzacja tylko w widelcu przednim, góral.

Miał ktoś coś takiego? Rady?

p. m.

Wg tego co wyczytalem to nieprzystosowanie do wyzszych obrotow. Trzeba na to czasu. Teraz srednia kadencja wychodzi mi ok 94 obroty, choc zdarzaja sie odcinki po 105 obrotow. Staram sie panowac nad tym podskakiwaniem i nie wchodze na zakres, ktory czuje ze jest dla mnie za wysoki.

wysoka kadencja - "rezonans"