wysoka stawka do Playa

Data: 2014-05-02 19:56:48
Autor: Trybun
wysoka stawka do Playa
W dniu 2014-05-02 17:11, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Witam,
Czy u operatorow wciac utrzymuje sie wysoka stawka do Playa?

Jak jest u innych - nie wiem, ale Orange niedawno przys³a³o mi SMSa z wiadomo¶ci± ¿e z Play mo¿na ju¿ rozmawiaæ i SMSowaæ po normalnych stawkach, czyli takich samych jak do innych sieci.

Data: 2014-05-02 20:04:56
Autor: Krystek
wysoka stawka do Playa
W dniu 2014-05-02 19:56, Trybun pisze:
W dniu 2014-05-02 17:11, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Witam,
Czy u operatorow wciac utrzymuje sie wysoka stawka do Playa?

Jak jest u innych - nie wiem, ale Orange niedawno przysłało mi SMSa z
wiadomością że z Play można już rozmawiać i SMSować po normalnych
stawkach, czyli takich samych jak do innych sieci.

To chyba dlatego, że już dla wszystkich taryf mają po tej nowej, niższej cenie. Bo wcześniej informowali SMS-ami i komunikatami abonentów poszczególnych ofert, że można telefonować do Play po niższej cenie.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

wysoka stawka do Playa