wysokie loty ;)

Data: 2011-11-13 10:48:25
Autor: LUK
wysokie loty ;)
sam od dawna mysle o takim projekcie , jedyny problem to ... odnalezienie zabawek po wyladowaniu . jak zdjac z czubka drzewa w srodku lasu ,albo z dachu fabryki albo co , jak wyladuje na srodku A2 i doprowadzi do karambolu,
wsadzamy kamerke np Gopro , moge uzyczyc loggera gps ( pentagram P3106) z ktorym latam na glajcie i który montuje na modelu RC .
gdyby co jestem z Poznania , kontakt do mnie na http://gerappa.republika.pl/
na dole strony

wiem skad wziac hel ( moj znajomy nim handluje ) mam gdzies tracki gps z podobnych lotów ale w USA , o dziwo taki balon nie spada daleko , tyle ze oni tam maja pustynie ( np w Nevadzie )wiec i latwiej znalezc .U nas lasy jeziora tereny zabudowane . jak co to pisz na maila --

wysokie loty ;)