wysoko zawieszone kombi

Data: 2011-07-19 08:41:54
Autor: Javelin
wysoko zawieszone kombi
Witam!

W li¶cie od "Crimson" datowanym 18 lipca 2011 (19:21:41) napisano:

Szukam i czytam i co¶ słabo mi idzie ...
Chodzi mi o wysoko zawieszone kombi.
Proszę o parę podpowiedzi marek.

Citroeny Xantia / XM

--
Javelin
Kraków

Data: 2011-07-19 12:12:03
Autor: ±ćęłń󶼿
wysoko zawieszone kombi
Polonez Kombi ;-)

-- -- -
Prosze o pare podpowiedzi marek.

Data: 2011-07-19 14:19:17
Autor: Javelin
wysoko zawieszone kombi
Witam!

W li¶cie od " ±ćęłń󶼿" datowanym 19 lipca 2011 (14:12:03) napisano:

Polonez Kombi ;-)

Polonez   Kombi  nie  jest  zawieszony  wysoko  w  przeciwieństwie  do
terenowego poziomu zawieszenia w hydrocitroenach

Data: 2011-07-19 13:26:00
Autor: Waldek Godel
wysoko zawieszone kombi
Dnia Tue, 19 Jul 2011 14:19:17 +0200, Javelin napisał(a):

[...]

Proszę, nie karm toppostuj±cego ¶miecia, nie wyci±gaj z KF

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie.

Data: 2011-07-19 18:43:52
Autor: Pan Piskorz
wysoko zawieszone kombi
W dniu 2011-07-19 14:26, naczelny głupek usenetu się odezwał:
Proszę, nie karm toppostuj±cego ¶miecia, nie wyci±gaj z KF

Data: 2011-07-19 14:25:39
Autor: Javelin
wysoko zawieszone kombi

http://img638.imageshack.us/img638/9286/xantiamatrix.jpg

Data: 2011-07-20 11:40:45
Autor: CeSaR
wysoko zawieszone kombi
Polonez   Kombi  nie  jest  zawieszony  wysoko  w  przeciwieństwie  do
terenowego poziomu zawieszenia w hydrocitroenach

http://img638.imageshack.us/img638/9286/xantiamatrix.jpg

Ale dodaj że to ustawienie zawieszenia za bardzo się do jazdy nie nadaje - samochód nagle dostaje "drewnianych kołków" zamiast zawieszenia. Można na tym przejechać jak±¶ przeszkodę ale poruszać się na jakim¶ dłuższym odcinku - nie polecam.

Data: 2011-07-21 07:13:15
Autor: Javelin
wysoko zawieszone kombi
Witam!

W li¶cie od "CeSaR" datowanym 20 lipca 2011 (11:40:45) napisano:

[...]

Cóż  autor  w±tku  nie raczył sprecyzować jak daleko chce podróżować w
terenie.  Jednakże  z  pytania  wnioskuję  że  zależy mu na dojechaniu
gdzie¶  w bok od drogi głównej a nie na samochodzie terenowym. Fakt że
cytryny staj± się twardsze w pozycji "teren" za to w normalnej pozycji
s± megakomfortowe, więc ten kawałek można przecierpieć :)

Data: 2011-07-21 09:36:10
Autor: CeSaR
wysoko zawieszone kombi
Fakt że cytryny staj± się twardsze w pozycji "teren" za to w normalnej pozycji
s± megakomfortowe, więc ten kawałek można przecierpieć :)

Twardsze? Mega twarde - to się zgodzę, zawieszenia brak, wóz konny :-)
W okresie błędów i wypaczeń testowałem jazdę na max w górę i na max w dół - pierwszy dzień z Xanti± w domu :-)
Zmilczę rezultaty :-) Dzięki Bogu skonczyło się bez szkód.

Data: 2011-07-21 21:11:59
Autor: Crimson
wysoko zawieszone kombi

Użytkownik "Javelin"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:1912038745.20110721071315@o2.pl...

[...]

Dobra uwaga.  W bok od asfaltowej grogi mam 3 km dołów, gliniastych i nierównych,
żwiry i deszczowe przetłoczenia głębokie na 20 cm co najmniej.
Teraz mam na uwadze Fiata Cromę 2007 rok za około 27 tys. automat.

[...]
Widziałem w Cytrynie C5 i podoba mi się podno¶nik hydrauliczny
a gdzie jeszcze ?

wysoko zawieszone kombi