wysokolimitowa karta kredytowa: w którym banku?

Data: 2009-03-13 23:10:16
Autor: kredytywkarpaczu
wysokolimitowa karta kredytowa: w którym banku?
dochód z działalności gospodarczej ok. 51.000zł netto 63.000 brutto
miesięcznie, tzn. 612.000zł netto rocznie = 756.000zł brutto rocznie.

czy jest w ogóle szansa (tzn. czy jakiekolwiek bank oferuje) na limit
w wysokości pełnego miliona złotych? Zdaję dobie sprawę że od tak dużej
kwoty sama "splata minimalna" wyniosłaby ok. 50.000zł

Data: 2009-03-13 23:50:55
Autor: Mithos
kredytywkarpaczu@op.pl pisze:
czy jest w ogóle szansa (tzn. czy jakiekolwiek bank oferuje) na limit
w wysokości pełnego miliona złotych?

IMO nie ma żadnych szans. Przecież to miesięczny dochód netto x20. A jak wiadomo DG to niepewna forma zarobku (zwłaszcza w czasach kryzysu).

--
Mithos

Data: 2009-03-13 20:59:31
Autor: szczurwa
On 13 Mar, 23:50, Mithos <f...@adres.pl> wrote:

IMO nie ma żadnych szans. Przecież to miesięczny dochód netto x20.. A jak
wiadomo DG to niepewna forma zarobku (zwłaszcza w czasach kryzysu).

A etat nie ? Jeśli facet potrafi dziś tyle zarobić, da sobie radę w
każdych warunkach.

Data: 2009-03-14 08:04:52
Autor: Olgierd
Dnia Fri, 13 Mar 2009 20:59:31 -0700, szczurwa napisał(a):

[...]

Oj znałem kilku takich, którzy zarabiali nawet lepiej, przez 2-3 lata. Ale później się pokończyło i zaczęło się ukrywanie "służbowego Lanosa" po stodołach u wujków.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-03-14 17:27:55
Autor: kredytywkarpaczu
> [...]

Oj znałem kilku takich, którzy zarabiali nawet lepiej, przez 2-3 lata. Ale później się pokończyło i zaczęło się ukrywanie "służbowego Lanosa" po stodołach u wujków.

fakt faktem że nawet jak ktoś tyle zarab

Data: 2009-03-14 08:16:47
Autor: Radzik
szczurwa pisze:
A etat nie ? Jeśli facet potrafi dziś tyle zarobić, da sobie radę w
każdych warunkach.
niestety banki kierują się swoimi kryteriami - wg rosnącej pewności zarobków:
działalność - etat - emeryt

Są nawet banki, które oferują inne oprocentowanie dla prowadzących działalność gospodarczą, a będących na etacie...

Data: 2009-03-14 19:41:28
Autor: Chandler

Użytkownik <kredytywkarpaczu@op.pl> napisał w wiadomości news:5635.0000001e.49bad9c8newsgate.onet.pl...
[...]

PKO BP Visa Infinte oraz Noble Bank Infinte, ale aby je dostać za małe zarobki.

Najprościej nie brać karty kredytowej, tylko oszczędzać 25 m-cy po 40 000 i milion gotowy plus jeszcze odsetki dla Ciebie:)

Z poważaniem
Chandler

wysokolimitowa karta kredytowa: w którym banku?