wysokość decyzji

Data: 2014-06-05 03:31:19
Autor: Smok Eustachy
wysokość decyzji
W dniu 01.06.2014 22:00, Sceptyk pisze:
Witam.
Gdzie znajdę przepisy lotnicze i konkretny paragraf mówiący o tym, że pilot
nie ma prawa się znizac ponizej wysokości decyzji jeśli lotnikso nie ma ILS
i brak jest widoczności. I najlepiej jakby były podane te wysokości jeśli
bywają różne.
Z góry dzięki.

Ciężko. Poważna blokada informacyjna jest i jak ktoś pojawia się w reżimowej TV i coś kłapnie z sensem to już drugi raz się nie pojawi.

Z drugiej strony każdy, kto wypowiada się na dowolny temat lotniczy musi się pilnować, żeby się nie wygadać. Czyli żeby niechcący nie zakwestionować dogmatów Anodiny-Laska-YKW-Bruno etc.

Data: 2014-06-05 10:08:12
Autor: TJ_Blues
wysokość decyzji
On Wednesday, June 4, 2014 9:31:19 PM UTC-4, Smok Eustachy wrote:

Ci�ko. Powa�na blokada informacyjna jest i jak kto� pojawia si� w

Smoczku, ty to masz refleks LOL Bma i Bruno podali zrodla, zacytowali przepisy,
a ty mowisz, ze ciezko??? Dobrze, ze nie napisales iz jet to niemozliwe hahahaha

zdrowiej...

Data: 2014-06-05 16:03:07
Autor: __Maciek
wysokość decyzji
Thu, 05 Jun 2014 03:31:19 +0200 Smok Eustachy <smok@wurg.pl> napisał:

[...]

To interesujące, a co mówią lekarze?

Data: 2014-06-05 20:15:00
Autor: Bruno
wysokość decyzji
Dnia Thu, 05 Jun 2014 03:31:19 +0200, Smok Eustachy napisał(a):

[...]

A czy może Smoczek, proszę Smoczka, zdradzić jakaż jest ta ukrywana przed
ogółem prawda?

--
Pozdrawiam!
Bruno

Data: 2014-06-06 20:09:07
Autor: JJR
wysokość decyzji
Użytkownik "Bruno" <brunoj.NIELUBIEMIELONKI@interia.pl> napisał
A czy może Smoczek, proszę Smoczka, zdradzić jakaż jest ta ukrywana przed
ogółem prawda?

Nie może, i właśnie to jest najpiękniejsze.
Prawdziwa Prawda może być osiągnięta tylko przez poszczególne jednostki, w drodze samotnych i pełnych wyrzeczeń studiów, mozolnie rekonstruujących całość z okruchów prawdziwej informacji. No ewentualnie można ją też nabyć w drodze wysłuchania wykładu nielicznych Oświeconych, ale to nadal jest prawda tylko dla wybranych, bo działa tylko w salkach parafialnych. Na salach uniwersyteckich już nie :(

Nieustraszonych Poszukiwaczy Prawdy należy jeszcze uprzedzić, że obie podane drogi jej zdobywania - zwłaszcza jeśli dochowa się rygorów zakonu Poszukiwaczy, opanuje tajny język haseł i znaków - z racji swojej hermetyczności z wiekiem grożą coraz częstszym przebywaniem w pomieszczeniach i zakładach zamkniętych.

No ale Prawda wymaga ofiar, a jestem pewien że Smoka to nie powstrzyma. --
pozdrawiam,
Jędrzej

Bóg stworzył człowieka, ponieważ rozczarował się małpą. Z dalszych eksperymentów zrezygnował.   -  Mark Twain

Data: 2014-06-06 20:59:12
Autor: Smok Eustachy
wysokość decyzji
W dniu 06.06.2014 20:09, JJR pisze:
Użytkownik "Bruno" <brunoj.NIELUBIEMIELONKI@interia.pl> napisał
A czy może Smoczek, proszę Smoczka, zdradzić jakaż jest ta ukrywana przed
ogółem prawda?

Nie może, i właśnie to jest najpiękniejsze.

Wybranie Konwencji Chicagowskiej to głupota. A teraz odszczekuj.

Data: 2014-06-06 18:53:26
Autor: TJ_Blues
wysokość decyzji
On Friday, June 6, 2014 2:59:12 PM UTC-4, Smok Eustachy wrote:

 Sceptyk:
Gdzie znajde przepisy lotnicze i konkretny paragraf mowiacy o tym, ze pilot
nie ma prawa sie znizac ponizej wysokosci decyzji jesli lotnikso nie ma ILS
i brak jest widocznosci?

Smok:
Ciezko. Powazna blokada informacyjna jest i jak ktos pojawia sie w (...)
(...)

Wybranie Konwencji Chicagowskiej to glupota. A teraz odszczekuj.

Smoku: Czym rozni sie wrobelek?....

Nie odpowiadaj, wez proszki...

cheers

Data: 2014-06-06 21:38:31
Autor: Bruno
wysokość decyzji
Dnia Fri, 06 Jun 2014 20:59:12 +0200, Smok Eustachy napisał(a):

[...]

A co to ma wspólnego z zejściem poniżej poziomu lotniska? Czy zmiana
przepisów zmieniłaby przebieg katastrofy? --
Pozdrawiam!
Bruno

Data: 2014-06-09 00:27:34
Autor: Smok Eustachy
wysokość decyzji
W dniu 06.06.2014 21:38, Bruno pisze:
/.../
Wybranie Konwencji Chicagowskiej to głupota. A teraz odszczekuj.
A co to ma wspólnego z zejściem poniżej poziomu lotniska? Czy zmiana
przepisów zmieniłaby przebieg katastrofy?

Z radością konstatuje wasz kwik tutaj. Bezpośrednim skutkiem wybrania Konwencji Chicagowskiej czy załącznika 13 do tej konwencji czy niektórych przepisów załacznika 13 do konwencji jest niewiedza co do przebiegu wypadków.

Data: 2014-06-08 17:48:22
Autor: TJ_Blues
wysokość decyzji
On Sunday, June 8, 2014 6:27:34 PM UTC-4, Smok Eustachy wrote:
W dniu 06.06.2014 21:38, Bruno pisze:

/.../

> A co to ma wsp�lnego z zej�ciem poni�ej poziomu lotniska? Czy zmiana

> przepis�w zmieni�aby przebieg katastrofy?

Z rado�ci� konstatuje wasz kwik tutaj. Bezpo�rednim skutkiem wybrania

Z przykroscia kolejny raz stwoerdzam, ze nie rozumiesz zadawanych ci pytan. cheers

Data: 2014-06-09 00:59:54
Autor: Bruno
wysokość decyzji
Dnia Mon, 09 Jun 2014 00:27:34 +0200, Smok Eustachy napisał(a):

[...]

http://tnij.org/amielin
A teraz odszczekuj.

--
Pozdrawiam!
Bruno

Data: 2014-06-06 23:33:08
Autor: KiloSierra
wysokość decyzji
W dniu 2014-06-06 20:59, Smok Eustachy pisze:
[...]

a co ma piernik do wiatraka baranie.....

Data: 2014-06-07 00:06:05
Autor: Jarosław Sokołowski
wysokość decyzji
KiloSierra pisze:

[...]

Barana to w takich razach najlepiej napełnić siarką. Dobrych parę kilo
tej sier.., przepraszam, siary trzeba wziąć, napchać do środka i dratewką
zaszyć. A potem na efekt czekać.

--
Jarek (pierwszy raz widzę, by kto owe stwory ze sobą pomylił)

Data: 2014-06-07 00:07:40
Autor: __Maciek
wysokość decyzji
Fri, 06 Jun 2014 23:33:08 +0200 KiloSierra <foru@10g.pl> napisał:

Wybranie Konwencji Chicagowskiej to głupota. A teraz odszczekuj.
a co ma piernik do wiatraka baranie.....

Spoko, to po prostu to kolejny etap choroby...

Data: 2014-06-09 21:20:02
Autor: mkarwan
wysokość decyzji
Użytkownik "KiloSierra" <foru@10g.pl> napisał w wiadomości news:53923395$0$2227$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jak zwykle chamstwo z ciebie wyłazi, bez epitetów nie potrafisz pisać?
http://www.youtube.com/embed/cVj1jexGdog

Data: 2014-06-09 12:33:28
Autor: TJ_Blues
wysokość decyzji
On Monday, June 9, 2014 3:20:02 PM UTC-4, mkarwan wrote:

Jak zwykle chamstwo z ciebie wyłazi, bez epitetów nie potrafisz pisać?

http://www.youtube.com/embed/cVj1jexGdog

Epitety epitetami, ale gdzie w tym logika? Czy ty tez powtazasz za Macierewiczem:
"To jest zdjecie z daleka. To jest zdjecie z bliska. To jest to samo zdjecie."?

Co ma Konw. chicagowska do DA, czy do MAP?

cheers

Data: 2014-06-09 22:26:00
Autor: mkarwan
wysokość decyzji

Użytkownik "TJ_Blues" <tomekania.tj@gmail.com> napisał w wiadomości news:20b69541-6f5d-4456-b80d-c99fc786a28bgooglegroups.com...
[...]

Potrafisz czytać ze zrozumienim?
Odnoszę się tylko do epitetu.

Data: 2014-06-09 23:25:15
Autor: Titus Atomicus
wysokość decyzji
In article <ln558q$mm4$1@usenet.news.interia.pl>,
 "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

>"To jest zdjecie z daleka. To jest zdjecie z bliska. To jest to samo >zdjecie."?

>Co ma Konw. chicagowska do DA, czy do MAP?

A ja???? Moge ja co napisac?
Jako powszechnie znany oblakany antysemicki troll usenetowy mozesz sobie wsadzic te odnoszenia...
--
TA

wysokość decyzji