wysokosc i dlugosc bagażnika w kombikach

Data: 2010-07-29 05:49:39
Autor: BearBag
wysokosc i dlugosc bagażnika w kombikach
Witam, musze przewieść karton o wymiarach 148cm x 84. Musi byc na
stojąco  i zastanawiam sie jakiego kombika wynajać żeby to sie
zmiescilo. Mierzyłem moją octavie w sednia ale przeswit bagażnika to
tylko 77cm. Czy astra 1 bedzie miala 84 cm wysokosci w bagazniku?
Potem musi jeszcze zmiescic sie te 148cm po dosunieciu przedniego
fotela na maksa do prozdu ale to powinno juz spelniac wiekszość
kombików ? mogłbym ktos  wolnej chwili mi napisać jakie wymiary mają
ich bagażniki w kombi? Wsrod znajomych mam do wyboru mondeo 98r, astre
97r, astre 2 2000r i volvo s40, 98r. Niestety osoby te znajdują sie
teraz z dala od auta i nie mają mozliwosci podania mi tych
wymiarów... :/ Moze ma kos namiar n stronke gdzie sa wymiary
wewnatrzne aut?

Data: 2010-07-29 05:54:55
Autor: BearBag
wysokosc i dlugosc bagażnika w kombikach

Napisze jeszcze raz bo wkradło sie bardzo dużo literówek bo pisalem w
biegu..
Witam, musze przewieść karton o wymiarach 148cm x 84. Musi stać na
stojąco (wys 84cm)  i zastanawiam sie jakiego kombika wynajać żeby to
sie
zmiescilo. Mierzyłem moją octavie w sedanie ale przeswit bagażnika to
tylko 77cm. Czy astra 1 bedzie miala 84 cm wysokosci w bagazniku?
Potem musi jeszcze zmiescic sie te 148cm długości po dosunieciu
przedniego
fotela na maksa do przodu ale to powinno juz spelniac wiekszość
kombików ? Mogłby ktos w wolnej chwili mi napisać jakie wymiary mają
[...]
wymiarów... :/ Moze ma kos namiar na stronke gdzie sa wymiary
wewnatrzne aut? W kartonie znajduje sie plazma która nie może być
przewożona na leżąco a nawet nie jest wskazane jej obracanie na plasko
w czasie pakowana do auta stad te ceregiele.

Data: 2010-07-29 15:45:52
Autor: news-gazeta
[...]

A nie lepiej wynając bagażówkę? Ile zapłacisz? 50zł - strzelam.
A tak tylko problem sobie stwarzasz.

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2010-07-29 16:21:18
Autor: J_K_K

Użytkownik "news-gazeta" <news-gazeta@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i2s0md$6as$1inews.gazeta.pl...

A nie lepiej wynając bagażówkę? Ile zapłacisz? 50zł - strzelam.

Zależy na jaką odległość.
Przykładowo, ode mnie do obu najbliższych mediamarktów
jest > 30 km.

Pzdr

JKK

Data: 2010-07-29 15:52:49
Autor: to
BearBag wrote:

Mierzyłem moją octavie w sedanie

W jaki sposób ją do niego wtryniłeś?

--
ignorance is bliss

Data: 2010-07-29 15:58:33
Autor: pwz
W dniu 2010-07-29 14:54, BearBag pisze:

[...]
(...)

Dacia Logan MCV na 99% (ten 1% - bo nie mierzyłem, ale dziecko wyższe niż te 84 cm swobodnie stoi w kufrze i jeszcze ma przestrzeń nad głową).
pwz

Data: 2010-07-31 11:55:29
Autor: Piotrek
wysokosc i dlugosc bagażnika w kombikach
Mierzyłem moją octavie w sedanie ale przeswit bagażnika to
tylko 77cm.

to wez tego sedana, jak weszla do niego octavia to ta paczka napewno tez wejdzie

--
pzdr
piotrek

Data: 2010-07-29 14:54:09
Autor: Przemek V
wysokosc i dlugosc bagażnika w kombikach

Stawiałbym na Mondeo. O V40 na dzień dobry zapomnij.

Data: 2010-07-29 06:06:10
Autor: BearBag
wysokosc i dlugosc bagażnika w kombikach

Stawiałbym na Mondeo. O V40 na dzień dobry zapomnij.

co do mondeo udało mi sie ustalic ze otwór zaladunkowy ma dokładnie
84cm wiec powinno wejść, ale boje sie że zmniejsza sie w okolicach
montazu tylnich oparć, w wielu autach jest tam taka niska poprzeczka.

Data: 2010-07-29 15:46:01
Autor: J_K_K
Użytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości news:46980878-d206-4927-bb7c-68c23eac6c40g19g2000yqc.googlegroups.com...
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Możliwe, że tak.
Jezdziłem kolejnymi astrami caravan, i każda następna była mniejsza
w tym temacie ;-)
H ma do siedzeń ~160 cm, poprzedniczki powinny mieć więcej.
Co do wysokości nie powiem,
ale 1-ka caravan miała lekko podwyższany dach nad pasażerami
i bagażnikiem.

Pzdr

JKK

Data: 2010-07-29 16:27:56
Autor: Przemysław Czaja
wysokosc i dlugosc bagażnika w kombikach
  Astra F kombi nie pamiętam już dokładnie ale to co znalazłem - głębokość bagaznika do siedzeń 110 cm, szerokość 113 cm wysokości nie jestem pewien ale napiszę tak: - przewoziłem w tym autku Sony trinitron 32 cale kineskopowy w kartonie wielkości małego czołgu, albo bardziej dokładnie przewoziłem nim również philipsa LCD 42 cale również w kartonie - kartonu już nie mam ale sam telewizor ma 70 cm wysokości, a jechał na stojąco w kartonie, więc pewnie te 90 cm musi mieć wysokości.

Pozdrówki

Data: 2010-07-29 17:08:54
Autor: J_K_K
Użytkownik "Przemysław Czaja" <przempo@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i2s3b2$3uv$1mx1.internetia.pl...
 Astra F kombi nie pamiętam już dokładnie ale to co znalazłem - głębokość bagaznika do siedzeń 110 cm,

Nie - złożonych, ale :-)

Pzdr

JKK

Data: 2010-07-29 20:29:17
Autor: Jacek
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -

podałyś wymiary płaszczyzny. jeśli szerokość (wysokość) jest minimalna, to zamocuj na dachu na relingach :>

Jacek

Data: 2010-07-29 20:42:13
Autor: J.F.
[...]

Transita wynajmij, Transportera, czy innego dostawczaka i nie bedziesz mial problemow.

Albo taksowke bagazowa :-)

J.

Data: 2010-07-29 20:43:23
Autor: Bastion
[...]

A musi byc kombi? Paczka spokojnie sie zmiesci do kazdego wana.
Zafira, po zlozeniu kanapy ma wysokosc 102 x dlugosc 155.

Data: 2010-07-29 12:30:24
Autor: BearBag
wysokosc i dlugosc bagażnika w kombikach

A musi byc kombi? Paczka spokojnie sie zmiesci do kazdego wana.
Zafira, po zlozeniu kanapy ma wysokosc 102 x dlugosc 155.

nikt znajomy nie ma vana, ojciec sprzedał 2 dni temu scenica ale i tak
by tam nie wszedł , w srodku to bardoz małe auto.
Co do bagażówek typu bus to u mnie każda rozpoczęta godzina kosztuje
100zł a ja nie zdążę w godzinę bo mimo ze mam tylko 12km to muszą na
miejscu ten tc jeszcze testować zanim wrócę wiec to odpada.
Ponawiam prosbe do osob ktore mają astre F kombi o zmierzenie
wysokosci :)

Data: 2010-07-29 22:40:19
Autor: Bastion

Użytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości news:2540db42-3517-4d83-947c-91f0dac739e5y11g2000yqm.googlegroups.com...

[...]

Napisz skad jestes, moze znajdzie sie jakas dobra dusza z twojego
miasta i pomoze w transporcie? Osobiscie, jezeli zaplacisz za rope + "browiec na gorke"
to moge podjechac i pomoc. Dotyczy 3M.

Pozdrawiam
Bastion

Data: 2010-07-30 00:47:18
Autor: BearBag
[...]

Gliwice, ale ktos musiałby mieć 2h czasu więc nie sądze żeby dało
rade :)

Data: 2010-07-30 09:29:25
Autor: pablo eldiablo
wysokosc i dlugosc bagażnika w kombikach
BearBag <cactusek@gmail.com> napisał(a):
Witam, musze przewie=B6=E6 karton o wymiarach 148cm x 84. Musi byc na
stoj=B1co  i zastanawiam sie jakiego kombika wynaja=E6 =BFeby to sie
zmiescilo. Mierzy=B3em moj=B1 octavie w sednia ale przeswit baga=BFnika to
tylko 77cm. Czy astra 1 bedzie miala 84 cm wysokosci w bagazniku?
Potem musi jeszcze zmiescic sie te 148cm po dosunieciu przedniego
fotela na maksa do prozdu ale to powinno juz spelniac wiekszo=B6=E6
kombik=F3w ? mog=B3bym ktos  wolnej chwili mi napisa=E6 jakie wymiary maj=
=B1
ich baga=BFniki w kombi? Wsrod znajomych mam do wyboru mondeo 98r, astre
97r, astre 2 2000r i volvo s40, 98r. Niestety osoby te znajduj=B1 sie
teraz z dala od auta i nie maj=B1 mozliwosci podania mi tych
wymiar=F3w... :/ Moze ma kos namiar n stronke gdzie sa wymiary
wewnatrzne aut?

nie wiem, co chcesz przewozic, ale wymiary i sposob przewozenia przywodza na
mysl tv plazmowy ok 50" :)
jak trafilem, to wypakuj go z pudelka i zawin/popros w sklepie o zawiniecie
ekranu w folie bombelkowa :) po zlozeniu kanapy zmiesci sie do wiekszosci
kompaktow, byle nie sedan ;) przetestowane.

pzdr
pablo

Data: 2010-07-30 08:49:42
Autor: BearBag
[...]

Trafiłeś, ale tyle sie naczytałem o peknietych w transporcie matrycach
od nawet niewielkiego wstrząsu że nie podejme tego ryzyka i nie wyjme
go ze styropianu i fabrycznego zabezpieczenia.

Data: 2010-07-30 18:40:10
Autor: masti
wysokosc i dlugosc bagażnika w kombikach
Dnia pięknego Fri, 30 Jul 2010 08:49:42 -0700, osobnik zwany BearBag
wystukał:

[...]

a to myślisz, że pomoze jak nim rzucali po drodze?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-07-31 01:16:44
Autor: BearBag
wysokosc i dlugosc bagażnika w kombikach

a to myślisz, że pomoze jak nim rzucali po drodze?

nie bardzo Cie rozumiem...
kto rzucał i dlaczego miałoby mnie to obchodzic. Teraz ja odpowiadam
za transport i nie chce ryzykować paru tyś zł.

Data: 2010-07-31 10:18:41
Autor: Przemek
On 31 Lip, 10:16, BearBag <cactu...@gmail.com> wrote:
> a to myślisz, że pomoze jak nim rzucali po drodze?

nie bardzo Cie rozumiem...
kto rzucał i dlaczego miałoby mnie to obchodzic. Teraz ja odpowiadam
za transport i nie chce ryzykować paru tyś zł.

Gdybyś zobaczył, jak są transportowane TV do salonów RTV, to nie
przejmowałbyś się aż tak bardzo transportem. W 90% nikt nie zastanawia
się nad ułożeniem telewizora(niezależnie od typu ekranu), raczej nad
tym, co by tu jeszcze upchnąć na auto, a potem jak najszybciej je
rozładować. Po tym co zniósł ten TV w drodze do sklepu, te parę km w
osobowym aucie ze sprawnym zawieszeniem nic mu nie zrobi...
W ostateczności podejdź do jakiegoś kierowcy busa, czy innego dużego
auta i zaproponuj "fuchę".

pozdr
Przemek

Data: 2010-07-31 11:11:45
Autor: BearBag
wysokosc i dlugosc bagażnika w kombikach
..

[...]

Chyba jednak nie bardzo sobie zdajesz sprawe jak sa pakowane plazmy.
Wszystkie styropianowe wypelniania i miejsca na akcesoria są
zaprojektowane tak żeby to przewozić na stojąco. Jeśli ktoś by to
przewoził w innej pozycji powywracowałoby się to i zaraz po otwarciu
pudła widać by było że ktoś to przewoził nieprawidłowo np pilot jest
wsadzony na stojąco na dole pudła i osłoniety tylko bokami, wywrócenie
pudła do góry nogami powoduje jego wypadniecie i upadek w dowolne
miejsce kartonu. Podobnie jest z kablami i instrukcją, nie mają
zabezpieczenia od góry. Tak więc po otwarciu pudełka widać jak na
dłoni czy cała drogę przejechało w odpowiedniej pozycji. U mnie
oczywiście tak było bo wszystko było na swoim miejscu.
Uwielbiam jak ludzie opisują rzucanie telewizorami przez kurierów ale
proponuje już pisać o czymś o czym ma się pojęcie.

Data: 2010-08-01 15:46:04
Autor: Przemek
On 31 Lip, 20:11, BearBag <cactu...@gmail.com> wrote:

[...]

Jeżeli powiem Ci, że osobiście widziałem dziesiątki dostaw do salonów
RTV (ich własnym transportem) to też powiesz, że nie wiem, o czym
mówię? Widziałem palzmy leżące płasko, lub stojące na boku w aucie
dostawczym. Żadna sensacja. Poza 1 przypadkiem, kiedy matryca była
potłuczona, wszystkie działały bezproblemowo. Jak długo, tego już nie
wiem :)

Data: 2010-08-01 23:56:33
Autor: BearBag
[...]

Skoro tak to przewóź swoją plazme na leżąco :)
Ja wole nie ryzykować.

Data: 2010-08-04 15:04:48
Autor: KJ Siła Słów
BearBag pisze:

[...]

a tam, przywiozłem sobie ze sklepu mniej wiecej tak duże LCD na płasko w bagażniku i działa do dziś, a przy montazu tez je razy kilka polozylem to na stol to na kanape. Jesli pudło lezy naprawdę płasko i na rownym oraz o ile nie napieramy jak dziki po dziurach i wertepach to bedzie OK.

Moze te super cienkie LED 3 centymetry grubosci sa nieco bardziej delikatne ale tez bez cudow, w koncu nikt by tego nie kupil jakby pekalo od dotkniecia.

KJ

Data: 2010-08-04 10:04:03
Autor: BearBag
wysokosc i dlugosc bagażnika w kombikach

a tam, przywiozłem sobie ze sklepu mniej wiecej tak duże LCD na płasko w
bagażniku i działa do dziś,

 no super ale LCD to nie wielka szyba :/
jutro sie przekonam czy moja plazma to przeżyje, ale na stojąco...

Data: 2010-08-04 13:20:58
Autor: pablo eldiablo
KJ Siła Słów <KJ@noway.com> napisał(a):
a tam, przywiozłem sobie ze sklepu mniej wiecej tak duże LCD na płasko w bagażniku i działa do dziś, a przy montazu tez je razy kilka polozylem

brawo jasiu, ale lcd ma odmienna budowe, niz plazma.

Data: 2010-08-04 15:40:00
Autor: mgr inż.
On 2010-08-04 15:20, pablo eldiablo wrote:
[...]

Przywiozłem plazmę Samsunga na leżąco. Gra i buczy.

--
Pozdrawiam,
mgr inż.

Data: 2010-08-04 16:42:06
Autor: J_K_K
wysokosc i dlugosc bagażnika w kombikach
Użytkownik ""mgr inż."" <no@mail.com> napisał w wiadomości news:i3bqge$436$1speranza.aioe.org...
[...] i buczy.

No i było kłaść ;-) ?

Pzdr

JKK

Data: 2010-08-05 08:46:27
Autor: mgr inż.
On 2010-08-04 16:42, J_K_K wrote:
Użytkownik ""mgr inż."" <no@mail.com> napisał w wiadomości
[...] i buczy.

No i było kłaść ;-) ?

Hehe, dobre :)

--
Pozdrawiam,
mgr inż.

Data: 2010-07-30 13:48:08
Autor: Bydlę
wysokosc i dlugosc bagaĹźnika w kombikach
On 2010-07-30 11:29:25 +0200, "pablo eldiablo" <jazzee@NOSPAM.gazeta.pl> said:

popros w sklepie o zawiniecie
ekranu w folie bombelkowa

To mu się nie uda.
;>

--
Bydlę

wysokosc i dlugosc bagażnika w kombikach