wysokosc i dlugosc bagażnika w kombikach

Data: 2010-07-29 16:27:56
Autor: Przemysław Czaja
wysokosc i dlugosc bagażnika w kombikach
  Astra F kombi nie pamiętam już dokładnie ale to co znalazłem - głębokość bagaznika do siedzeń 110 cm, szerokość 113 cm wysokości nie jestem pewien ale napiszę tak: - przewoziłem w tym autku Sony trinitron 32 cale kineskopowy w kartonie wielkości małego czołgu, albo bardziej dokładnie przewoziłem nim również philipsa LCD 42 cale również w kartonie - kartonu już nie mam ale sam telewizor ma 70 cm wysokości, a jechał na stojąco w kartonie, więc pewnie te 90 cm musi mieć wysokości.

Pozdrówki

Data: 2010-07-29 17:08:54
Autor: J_K_K
Użytkownik "Przemysław Czaja" <przempo@poczta.fm> napisał w wiadomości news:i2s3b2$3uv$1mx1.internetia.pl...
 Astra F kombi nie pamiętam już dokładnie ale to co znalazłem - głębokość bagaznika do siedzeń 110 cm,

Nie - złożonych, ale :-)

Pzdr

JKK

wysokosc i dlugosc bagażnika w kombikach