wysokosc i dlugosc bagażnika w kombikach

Data: 2010-07-29 20:43:23
Autor: Bastion
wysokosc i dlugosc bagażnika w kombikach

Użytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości news:46980878-d206-4927-bb7c-68c23eac6c40g19g2000yqc.googlegroups.com...
Witam, musze przewieść karton o wymiarach 148cm x 84. Musi byc na
stojąco  i zastanawiam sie jakiego kombika wynajać żeby to sie
zmiescilo. Mierzyłem moją octavie w sednia ale przeswit bagażnika to
tylko 77cm. Czy astra 1 bedzie miala 84 cm wysokosci w bagazniku?

A musi byc kombi? Paczka spokojnie sie zmiesci do kazdego wana.
Zafira, po zlozeniu kanapy ma wysokosc 102 x dlugosc 155.

Data: 2010-07-29 12:30:24
Autor: BearBag
wysokosc i dlugosc bagażnika w kombikach

A musi byc kombi? Paczka spokojnie sie zmiesci do kazdego wana.
Zafira, po zlozeniu kanapy ma wysokosc 102 x dlugosc 155.

nikt znajomy nie ma vana, ojciec sprzedał 2 dni temu scenica ale i tak
by tam nie wszedł , w srodku to bardoz małe auto.
Co do bagażówek typu bus to u mnie każda rozpoczęta godzina kosztuje
100zł a ja nie zdążę w godzinę bo mimo ze mam tylko 12km to muszą na
miejscu ten tc jeszcze testować zanim wrócę wiec to odpada.
Ponawiam prosbe do osob ktore mają astre F kombi o zmierzenie
wysokosci :)

Data: 2010-07-29 22:40:19
Autor: Bastion

Użytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości news:2540db42-3517-4d83-947c-91f0dac739e5y11g2000yqm.googlegroups.com...

[...]

Napisz skad jestes, moze znajdzie sie jakas dobra dusza z twojego
miasta i pomoze w transporcie? Osobiscie, jezeli zaplacisz za rope + "browiec na gorke"
to moge podjechac i pomoc. Dotyczy 3M.

Pozdrawiam
Bastion

Data: 2010-07-30 00:47:18
Autor: BearBag
[...]

Gliwice, ale ktos musiałby mieć 2h czasu więc nie sądze żeby dało
rade :)

wysokosc i dlugosc bagażnika w kombikach