wystarczy nie kraść

Data: 2017-08-16 21:36:42
Autor: japanizer
wystarczy nie kraść
https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/dywidendy-ze-spolek-skarbu-panstwa-2017,180,0,2355124.html

  Dywidendy ze spółek Skarbu Państwa. Tak źle nie było od lat

Sumy wpłacone przez spółki z GPW do budżetu państwa z tytułu dywidendy (mln zł)
Spółka 2017 2016
PGNiG 830,7 747,7
PZU 413,3 614,1
Orlen 353,1 235,4
Lotos 98,3 0,0
KGHM 63,6 95,4
Enea 56,8 0,0
Energa 40,5 104,5
GPW 31,6 34,7
Azoty 25,9 27,5
PHN 8,5 13,7
Police 1,6 2,1
PGE 0,0 268,2
PKO BP 0,0 0,0
JSW 0,0 0,0
Tauron 0,0 0,0
SUMA 1 924,0 2 143,3

"Przestali kraść", rekordowa koniunktura, a zyski zamiast rosnąć, to coraz mniejsze. Dziwne to, dziwne...

Data: 2017-08-17 05:15:29
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka
wystarczy nie kraść
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

"Przestali kraść", rekordowa koniunktura, a zyski zamiast rosnąć, to coraz mniejsze. Dziwne to, dziwne...

 DO budżetu państwa z tytułu dywidendy

Ni ma porównania z latami poprzednimi. Nu i pytanie podstawowe, to dobrze
jak kasa wpływa do wora, czy źle?

Data: 2017-08-17 05:39:41
Autor: japanizer
wystarczy nie kraść
On Thursday, August 17, 2017 at 9:15:30 PM UTC+9, Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka wrote:
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

> "Przestali kraść", rekordowa koniunktura, a zyski zamiast rosnąć, to coraz mniejsze. Dziwne to, dziwne...

 DO budżetu państwa z tytułu dywidendy

Ale wiesz już, że dywidenda jest pochodną zysku? Nie ma zysku - nie ma dywidendy. Duży zysk - duża dywidenda (np. Orlen w tym roku miał duży zysk, czym pisiory sie chwialiły w TVPiS przez kilka dni).

Ni ma porównania z latami poprzednimi.

No właśnie, dlaczego te zyski takie małe?

Data: 2017-08-17 06:50:55
Autor: Zenek Kapelinder
wystarczy nie kraść
Jak nie wiesz dlaczego zyski male to znaczy ze mozesz byc ograniczony umydlowo jak wierchuszka po. W takiej sytuacji tlumaczenie nie ma sensu. A moze ty posel Budka jestes?

Data: 2017-08-17 07:09:37
Autor: japanizer
wystarczy nie kraść
On Thursday, August 17, 2017 at 10:50:57 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Jak nie wiesz dlaczego zyski male to znaczy ze mozesz byc ograniczony umydlowo jak wierchuszka po. W takiej sytuacji tlumaczenie nie ma sensu. A moze ty posel Budka jestes?

Zyski małe, bo pisiory kradną więcej niż peło, to chyba oczywiste?

Miejsca pracy dla pociotków i powujków z doświadczeniem w budce z kebabem czy na stanowisku organisty w parafii kosztują.

Sponsoring Rydzyka, machnięcia kropidłem na drogi osiedlowe i boiska dla uczniów też darmowe nie są.

Data: 2017-08-17 08:32:17
Autor: Zenek Kapelinder
wystarczy nie kraść
A doliczyles po stronie zyskow to co rzad zabral zlodziejom od gier hazardowych? Jak to mozliwe ze ktos bez poparcia tych co jeszcze niedawno rzadzili robil samodzielnie kase na hazadzie? Tak wiem, niemozliwe bo kasa bardzo duza.

Data: 2017-08-17 23:38:52
Autor: Presidente de San Escobar
wystarczy nie kraść
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Jak nie wiesz dlaczego zyski male

Wiemy. Wystarczyłoby nie kraść a byłyby większe

--
Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-08-17 07:29:16
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka
wystarczy nie kraść
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

> Ni ma porównania z latami poprzednimi.

No właśnie, dlaczego te zyski takie małe?

Bez kwoty referencyjnej z poprzednich lat, nie da się stwierdzić czy były małe/duże.

Data: 2017-08-17 07:51:53
Autor: japanizer
wystarczy nie kraść
On Thursday, August 17, 2017 at 11:29:17 PM UTC+9, Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka wrote:

Bez kwoty referencyjnej z poprzednich lat, nie da się stwierdzić czy były małe/duże.

Masz w pierwszym poście.

Data: 2017-08-17 07:55:48
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka
wystarczy nie kraść
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

Masz w pierwszym poście.

Ale ni ma za peło. PGNiG         830,7  2017
              747,7  2016

Widać wzrost, to chyba dobrze?

Data: 2017-08-17 08:22:35
Autor: japanizer
wystarczy nie kraść
On Thursday, August 17, 2017 at 11:55:49 PM UTC+9, Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka wrote:
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

> Masz w pierwszym poście.

Ale ni ma za peło. PGNiG         830,7  2017
              747,7  2016

Widać wzrost, to chyba dobrze?

No i jak rasowy pisior manipulujesz i wyciąłeś najważniejsze:

             2017            2016
SUMA         1 924,0         2 143,3

Data: 2017-08-17 08:36:07
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka
wystarczy nie kraść
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

> Widać wzrost, to chyba dobrze?

No i jak rasowy pisior manipulujesz i wyciąłeś najważniejsze:

             2017            2016
SUMA         1 924,0         2 143,3

Ale dalij nie wiadomo ile było za peło? Więcej, czy mniej.

Data: 2017-08-17 08:45:40
Autor: japanizer
wystarczy nie kraść
On Friday, August 18, 2017 at 12:36:09 AM UTC+9, Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka wrote:

> SUMA         1 924,0         2 143,3

Ale dalij nie wiadomo ile było za peło? Więcej, czy mniej.

3,7 miliarda w roku 2015.

W 2016 rządziły pisiory, "przestali kraść", i spadło. W 2017 pisory "jeszcze mniej kradną", a kasy w firmach skarbu państwa coraz mniej. Cuda jakieś. Nawet konie złe geny dostały.

Data: 2017-08-17 09:13:39
Autor: Zenek Kapelinder
wystarczy nie kraść
Nie cuda tylko normalna sytuacja jak wczesniej z firm zlodziejstwo wyprowadzilo za duzo kasy. Teraz trzeba doinwestowac i to zjada caly zysk.

Data: 2017-08-17 09:19:14
Autor: japanizer
wystarczy nie kraść
On Friday, August 18, 2017 at 1:13:41 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Nie cuda tylko normalna sytuacja jak wczesniej z firm zlodziejstwo wyprowadzilo za duzo kasy. Teraz trzeba doinwestowac i to zjada caly zysk.

Urocze masz teorie. Przecież inwestycje spadły, nawet pisiory to przyznały.

Data: 2017-08-17 18:31:45
Autor: Lord Donate
wystarczy nie kraść
ekonomista "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:dbe9d8fd-88a0-42ee-adb6-f5c97766a84agooglegroups.com...
Nie cuda tylko normalna sytuacja jak wczesniej z firm zlodziejstwo wyprowadzilo za duzo kasy. Teraz trzeba doinwestowac i to zjada caly zysk.

Buuuuuuuuhahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahaaaaaaaaa!

Data: 2017-08-17 10:58:00
Autor: Zenek Kapelinder
wystarczy nie kraść
Jescze niedawno pizdziak potrafiles napisac kilka wyrazow. Dzisiaj po elektrowstrzasach potrafisz sie tylko histerycznie smiac. Jeszcze troche i cie na preparaty dla studentow przerobia.

Data: 2017-08-17 20:05:58
Autor: Lord Donate
kogutek! wystarczy nie kraść w kotłowni
Jescze niedawno Potrafilem napisac kilka wyrazow. Dzisiaj po elektrowstrzasach potrafie tylko gupio i histerycznie smiac. Taki ze mnie debli sie zrobil!  Jeszcze troche i  na preparaty dla studentow mnie przerobia jako dowod, ze od dziecka bylem przyglupem.

Data: 2017-08-17 11:32:20
Autor: Zenek Kapelinder
kogutek! wystarczy nie kraść w kotłowni
Ziiieeeewwww

Data: 2017-08-18 07:43:06
Autor: Lord Donate
kogutek! wystarczy nie kraść w kotłowni
Ziiieeeewwww Piiiiiaaaaaaaarrrdddd beeeeeekkkkk Kocham wyłupiastą.

Data: 2017-08-17 22:26:56
Autor: Trefniś
wystarczy nie kraść
W dniu .08.2017 o 19:58 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Jescze niedawno pizdziak potrafiles napisac kilka wyrazow. Dzisiaj po  elektrowstrzasach potrafisz sie tylko histerycznie smiac. Jeszcze troche  i cie na preparaty dla studentow przerobia.

Na razie to tutaj robi za preparat, wspólnie z kolegami :)

--
Trefniś

Data: 2017-08-17 14:01:18
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka
wystarczy nie kraść
W dniu czwartek, 17 sierpnia 2017 22:27:07 UTC+2 użytkownik Trefniś napisał:
> [...]

Na razie to tutaj robi za preparat, wspólnie z kolegami :)

4x pytałem o to samo i w końcu dostałem odpowiedź, widocznie
pajdak wolno myśli i trzeba z nim spokojnie:)

Data: 2017-08-17 15:49:28
Autor: Zenek Kapelinder
wystarczy nie kraść
Bo pizdziak ma jeden zwoj mozgowy wiecej niz kon. Zeby przy myciu podlogi wody z wiadra nie wypil.

Data: 2017-08-18 07:50:56
Autor: Lord Donate
kogutek! wystarczy nie kraść
Bo ja mam jeden zwoj mozgowy wiecej niz zdechła szkapa. Kiedy wyłupiasta każe mie myć podłogi w kotłowni czasem wody się napiję. raz udało mi się ukradkiem napic z wiadra a tak to  z podłogi chłepce. Jak kundel jak. ale ja kocham wyłupiasto więc zrobiw wszystko dla niej. nawet zjem koopsztale!.

Data: 2017-08-17 23:40:39
Autor: Presidente de San Escobar
wystarczy nie kraść
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Nie cuda tylko normalna sytuacja jak wczesniej z firm zlodziejstwo wyprowadzilo za duzo kasy. Teraz trzeba doinwestowac i to zjada caly zysk.

Jebłem :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Hahaha hahaha co za błazen :DDDDDDDDDDDDDDD

Chyba dziś w nagrodę pisuar wydupcy ciebie podwójnie :DDDDDDDDD

--
Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-08-17 23:39:30
Autor: Presidente de San Escobar
wystarczy nie kraść
Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka <bytomir.kwasigroch@gmail.com> napisał(-a):

Bez kwoty referencyjnej z poprzednich lat, nie da się stwierdzić czy były małe/duże.

Proszę bardzo. Rok 2012 - 6mld zysku.

--
Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-08-17 06:50:44
Autor: Lord Donate
wystarczy nie kraść

Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:2fa50421-930a-43b5-9522-d11632b49771googlegroups.com...
[...]

Nic dziwnego. Przecież to "komuniści i złodzieje!" - (c) J.Kaczyński oraz "Ojczyznę dojną racz nam zwrócić Panie!" - (c) A.Duda.

CL

Data: 2017-08-17 08:11:41
Autor: pulsar
wystarczy nie kraść
W dniu 2017-08-17 o 06:50, Lord Donate pisze:

[...]

No więc trzeba zastosować do nich to: "Spieprzaj dziadu"
- (c) L.Kaczyński, i to czynem, i jak najszybciej.. bo:

"Dla triumfu zła potrzeba tylko,
żeby dobrzy ludzie nic nie robili."
/Edmund Burke/

-- -
pulsar

Data: 2017-08-17 00:46:40
Autor: Zenek Kapelinder
wystarczy nie kraść
Fajnie sie wam dziewczynki gada. Rowy jeszcze sobie wylizcie.

Data: 2017-08-17 00:54:32
Autor: japanizer
wystarczy nie kraść
On Thursday, August 17, 2017 at 4:46:41 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Fajnie sie wam dziewczynki gada. Rowy jeszcze sobie wylizcie.

No widzisz piździak, twoi kradną, i gówno z tego masz, nawet na margarynę z masła musiałeś się przerzucić..

Data: 2017-08-17 11:08:13
Autor: Lord Donate
wystarczy nie kraść
[...]

Wyłupiasta ostatnio jak mówili menele z Kogucikowa Zenusiowi
kanapkę gównem kocim wysmarowała. ;-)))

CL

Data: 2017-08-17 10:51:25
Autor: pulsar
wystarczy nie kraść

Fajnie sie wam dziewczynki gada. Rowy jeszcze sobie wylizcie.

"Dla triumfu zła potrzeba tylko,
żeby dobrzy ludzie nic nie robili."
/Edmund Burke/

Z powyższego wynika, że ty nie musisz robić nic...

Data: 2017-08-17 10:53:14
Autor: Lord Donate
wystarczy nie kraść
WON SUKINSYNU!

Fajnie sie nam dziewczynkom z kotłowni gada. Rowy sobie czasem sobie wylizemy. Do dołu z wapnem dla mnie nasramy. Żremy kupsztale. Fajno jest.

Data: 2017-08-17 20:04:36
Autor: Presidente de San Escobar
wystarczy nie kraść
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Fajnie sie wam dziewczynki gada. Rowy jeszcze sobie wylizcie.

Dajesz radę ?? Bo tak codziennie jesteś dupcony przez władzę więc jestem
ciekawy jak to jest ? :DDDDDDDDDDDDDDDDd

--
Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-08-17 22:24:01
Autor: Trefniś
wystarczy nie kraść
W dniu .08.2017 o 20:04 Presidente de San Escobar  <presidente@sanescobar.so> pisze:

[...]

Volenti non fit iniuria.
Na razie PiSiorstwo wykazuje, że oprócz pisków przy dymaniu nie jesteście  w stanie zrobić NIC, żeby odebrać im władzę podczas wyborów. Czas mija, a  tu czarna DUPA.
Może polubiliście sodomię? Syndrom sztokholmski?
Mimo wszystko bezpieczniej wam przy silnej władzy, niż pod jakimiś  ciapciakami wyjętymi spod Merkel...
--
Trefniś

Data: 2017-08-17 23:38:02
Autor: Presidente de San Escobar
wystarczy nie kraść
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

Na razie PiSiorstwo wykazuje, że oprócz pisków przy dymaniu nie jesteście  w stanie zrobić NIC, żeby odebrać im władzę podczas wyborów. Czas mija, a  tu czarna DUPA.

Mnie to wafel - ja tam uważam że Polacy zasłużyli na 8 lat rządów Pisiorków :DD
Pisuar powinien zostać na kolejne 4 lat bo przez 4 lat nie zdążą wszystkiego
spierdolić mimo że starają się jak mogą :DDDDDDDDDDDDDDDDD

Może polubiliście sodomię? Syndrom sztokholmski?

A to nie wiem - pytasz codziennie dupconych u2, dolda ronalda i zenusia-kapusia
więc ja nie mogę odpowiedzieć :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Mimo wszystko bezpieczniej wam przy silnej władzy, niż pod jakimiś  ciapciakami wyjętymi spod Merkel...

Dobre pytanie - lepszy ciapak po uniwerku czy homo burakus z pisuarus :DDDDDDDD

--
Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]