[gwarancja] wysylka i uszkodzenie w trakcie transportu

Data: 2010-01-21 09:43:44
Autor: LEHKO
[gwarancja] wysylka i uszkodzenie w trakcie transportu
Witam

Posiadam komputer przenosny, w ktorym uszkodzil sie dysk twardy tzn. nie byl
widoczny, a ze komputer posiadal jeszcze wazna gwarancje wiec, zadzwonilem
do producenta, kazali mi wyslac kopie faktury zakupu, wiec tak zrobilem. Na
drugi dzien przyjechal kurier z wlasnym pudelkiem zapakowal go i lapek
pojechal do serwisu. Teraz dzwoni do mnie kobieta i mowi ze lapek ma
peknieta matryce i tego nie usunal w ramach gwarancji tylko za odplata.
Wyslala mi maila ze zdjeciem zbitej matrycy oraz  tresc: " Po otrzymaniu
Panskiego urzadzenia pragniemy poinformowac, iz zostala wykonana ekspertyza
poprzedzajaca jego naprawe. Ustalenia w niej zawarte nie pozwalaja na
dokonanie bezplatnej naprawy objetej standardowa gwarancja ##. W zwiazku z
tym, aby wykonac naprawe, niezbedna jest Pana/Pani pisemna zgoda na wycene
naprawy urzadzenia."

Telefonicznie powiedzialem ze powinni otworzyc paczke przy kurierze i ew.
spisac protokul szkody, ale mi odpowiedziala, ze na pudelku nie widac sladow
uszkodzen. Co dalej czynic wszechwiedzaca gvrupo? :-)

Pozdrawiam
LEHKO

Data: 2010-01-21 12:52:26
Autor: Michał Gut
[gwarancja] wysylka i uszkodzenie w trakcie transportu
w zamknietym laptopie zbic matryce mogli tylko i wylacznie od zewnatrz, wyslij te zdjecia na michal(wdomenie|sircomp.pl to zerkne na nie.  jesli obudowa matrycy (czyli zewnetrzna czesc laptopa)jest cala to nie moglo to sie stac w transporcie, tylko przy wypakowywaniu jakic cep od nich walnal czyms w matryce. wypadki sie zdarzaja i byc moze probuja sie wyslizgac z odpowiedzialnosci za zbita matryce.

nagrania z tv przemyslwej maja? musza miec - takie pomieszczenia sa monitorowane chociazby z powodu unikniecia kradziezy przez pracownikow lub dowodowych jesli w paczce byla cegla a nadawca rzada jej naprawy:)
sir

Data: 2010-01-21 13:49:17
Autor: LEHKO

Użytkownik "Michał Gut" <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> napisał w wiadomości news:hj9f0f$p59$1portraits.wsisiz.edu.pl...
w zamknietym laptopie zbic matryce mogli tylko i wylacznie od zewnatrz, wyslij te zdjecia na michal(wdomenie|sircomp.pl to zerkne na nie.  jesli

<ciach>

Dziekuje za zainteresowanie, zdjęcie poszlo na prv

Pozdrawiam

Data: 2010-01-22 00:14:36
Autor: Tomasz Pyra
Michał Gut pisze:
[...]

Znam przypadek laptopa na którego nadepnięto - na zamkniętego od strony ekranu. Obudowa nienaruszona, a ekran pęknięty.

Zresztą oglądanie zdjęć niczego tu nie wyjaśni - czegokolwiek by na ich podstawie nie ustalić, to nadal nie będzie dowodu że zrobiono to w serwisie, a nie przed wysłaniem.

> wypadki sie zdarzaja i byc moze probuja sie wyslizgac z
odpowiedzialnosci za zbita matryce.

Pewnie tak.
Pytanie jakie było to pudełko - jeżeli zwykły karton na wymiar laptopa, to mógł zostać zgnieciony (choćby właśnie nadepnięty) i śladów może nie być ani na pudełku, ani na obudowie.

Jeżeli jakieś zabezpieczone - styropianowe czy coś, to raczej nie ma szans. Żeby uszkodzić laptopa w transporcie, to pudełko trzeba by tak zmasakrować, że odbierający od razu nabrałby podejrzeń.

Data: 2010-01-22 09:05:05
Autor: LEHKO
[gwarancja] wysylka i uszkodzenie w trakcie transportu
Dzieki za wypowiedzi, zadzwonilem do nich, argumentujac ze chcialbym dostac material nagrany przy rozpakowaniu oraz dokladniejsze zdjecia i troche podyskutowalem. Odpowiedz byla dosyc szybka bo po 2h zadzwonila do mnie mila Pani i powiedziala ze bedzie to zrobione na koszt serwisu. Jezeli bedzie wszystko ok to polecam serwis HP :-)

Data: 2010-01-22 09:22:47
Autor: Robert Tomasik

Użytkownik "LEHKO" <lehko81wytnij@gmail.com> napisał w wiadomości news:hjbmdt$p4p$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

No to podejrzewam, że coś jednak było na rzeczy, bo matryca trochę kosztuje.

Data: 2010-01-22 09:36:08
Autor: LEHKO

Użytkownik "Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hjbns8$46u$1inews.gazeta.pl...

[...]

wycenili na 416 netto :-)

Data: 2010-01-22 09:19:51
Autor: Massai
LEHKO wrote:

Użytkownik "Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:hjbns8$46u$1inews.gazeta.pl...
> kosztuje.

wycenili na 416 netto :-)

Tanio, jak na serwis HP.
80% drukarek z ich oferty nie opłaca się po gwarancji naprawiać w ich
serwisie, bo roboczogodzina to 450 pln ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-01-22 19:09:10
Autor: Tomasz Pyra
[gwarancja] wysylka i uszkodzenie w trakcie transportu
Massai pisze:

wycenili na 416 netto :-)

Tanio, jak na serwis HP.

Jak sami zepsuli, to wycenili tanio.
Gdybyś Ty chciał pękniętą matrycę wymienić, to pewnie by wycenili drogo :)

Data: 2010-01-22 11:59:02
Autor: Michał Gut
[...]

hehehe wiedzialem:D
sir:)

[gwarancja] wysylka i uszkodzenie w trakcie transportu