Data: 2010-01-21 09:43:44 | |
Autor: LEHKO | |
[gwarancja] wysylka i uszkodzenie w trakcie transportu | |
Witam
Posiadam komputer przenosny, w ktorym uszkodzil sie dysk twardy tzn. nie byl widoczny, a ze komputer posiadal jeszcze wazna gwarancje wiec, zadzwonilem do producenta, kazali mi wyslac kopie faktury zakupu, wiec tak zrobilem. Na drugi dzien przyjechal kurier z wlasnym pudelkiem zapakowal go i lapek pojechal do serwisu. Teraz dzwoni do mnie kobieta i mowi ze lapek ma peknieta matryce i tego nie usunal w ramach gwarancji tylko za odplata. Wyslala mi maila ze zdjeciem zbitej matrycy oraz tresc: " Po otrzymaniu Panskiego urzadzenia pragniemy poinformowac, iz zostala wykonana ekspertyza poprzedzajaca jego naprawe. Ustalenia w niej zawarte nie pozwalaja na dokonanie bezplatnej naprawy objetej standardowa gwarancja ##. W zwiazku z tym, aby wykonac naprawe, niezbedna jest Pana/Pani pisemna zgoda na wycene naprawy urzadzenia." Telefonicznie powiedzialem ze powinni otworzyc paczke przy kurierze i ew. spisac protokul szkody, ale mi odpowiedziala, ze na pudelku nie widac sladow uszkodzen. Co dalej czynic wszechwiedzaca gvrupo? :-) Pozdrawiam LEHKO |
|
Data: 2010-01-21 12:52:26 | |
Autor: Michał Gut | |
[gwarancja] wysylka i uszkodzenie w trakcie transportu | |
w zamknietym laptopie zbic matryce mogli tylko i wylacznie od zewnatrz, wyslij te zdjecia na michal(wdomenie|sircomp.pl to zerkne na nie. jesli obudowa matrycy (czyli zewnetrzna czesc laptopa)jest cala to nie moglo to sie stac w transporcie, tylko przy wypakowywaniu jakic cep od nich walnal czyms w matryce. wypadki sie zdarzaja i byc moze probuja sie wyslizgac z odpowiedzialnosci za zbita matryce.
nagrania z tv przemyslwej maja? musza miec - takie pomieszczenia sa monitorowane chociazby z powodu unikniecia kradziezy przez pracownikow lub dowodowych jesli w paczce byla cegla a nadawca rzada jej naprawy:) sir |
|
Data: 2010-01-21 13:49:17 | |
Autor: LEHKO | |
[gwarancja] wysylka i uszkodzenie w trakcie transportu | |
Użytkownik "Michał Gut" <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> napisał w wiadomości news:hj9f0f$p59$1portraits.wsisiz.edu.pl... w zamknietym laptopie zbic matryce mogli tylko i wylacznie od zewnatrz, wyslij te zdjecia na michal(wdomenie|sircomp.pl to zerkne na nie. jesli <ciach> Dziekuje za zainteresowanie, zdjęcie poszlo na prv Pozdrawiam |
|
Data: 2010-01-22 00:14:36 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
[gwarancja] wysylka i uszkodzenie w trakcie transportu | |
Michał Gut pisze:
w zamknietym laptopie zbic matryce mogli tylko i wylacznie od zewnatrz, wyslij te zdjecia na michal(wdomenie|sircomp.pl to zerkne na nie. jesli obudowa matrycy (czyli zewnetrzna czesc laptopa)jest cala to nie moglo to sie stac w transporcie, tylko przy wypakowywaniu jakic cep od nich walnal czyms w matryce. Znam przypadek laptopa na którego nadepnięto - na zamkniętego od strony ekranu. Obudowa nienaruszona, a ekran pęknięty. Zresztą oglądanie zdjęć niczego tu nie wyjaśni - czegokolwiek by na ich podstawie nie ustalić, to nadal nie będzie dowodu że zrobiono to w serwisie, a nie przed wysłaniem. > wypadki sie zdarzaja i byc moze probuja sie wyslizgac z odpowiedzialnosci za zbita matryce. Pewnie tak. Pytanie jakie było to pudełko - jeżeli zwykły karton na wymiar laptopa, to mógł zostać zgnieciony (choćby właśnie nadepnięty) i śladów może nie być ani na pudełku, ani na obudowie. Jeżeli jakieś zabezpieczone - styropianowe czy coś, to raczej nie ma szans. Żeby uszkodzić laptopa w transporcie, to pudełko trzeba by tak zmasakrować, że odbierający od razu nabrałby podejrzeń. |
|
Data: 2010-01-22 09:05:05 | |
Autor: LEHKO | |
[gwarancja] wysylka i uszkodzenie w trakcie transportu | |
Dzieki za wypowiedzi, zadzwonilem do nich, argumentujac ze chcialbym dostac material nagrany przy rozpakowaniu oraz dokladniejsze zdjecia i troche podyskutowalem. Odpowiedz byla dosyc szybka bo po 2h zadzwonila do mnie mila Pani i powiedziala ze bedzie to zrobione na koszt serwisu. Jezeli bedzie wszystko ok to polecam serwis HP :-)
|
|
Data: 2010-01-22 09:22:47 | |
Autor: Robert Tomasik | |
[gwarancja] wysylka i uszkodzenie w trakcie transportu | |
Użytkownik "LEHKO" <lehko81wytnij@gmail.com> napisał w wiadomości news:hjbmdt$p4p$1atlantis.news.neostrada.pl... Dzieki za wypowiedzi, zadzwonilem do nich, argumentujac ze chcialbym dostac material nagrany przy rozpakowaniu oraz dokladniejsze zdjecia i troche podyskutowalem. Odpowiedz byla dosyc szybka bo po 2h zadzwonila do mnie mila Pani i powiedziala ze bedzie to zrobione na koszt serwisu. Jezeli bedzie wszystko ok to polecam serwis HP :-) No to podejrzewam, że coś jednak było na rzeczy, bo matryca trochę kosztuje. |
|
Data: 2010-01-22 09:36:08 | |
Autor: LEHKO | |
[gwarancja] wysylka i uszkodzenie w trakcie transportu | |
Użytkownik "Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hjbns8$46u$1inews.gazeta.pl...
wycenili na 416 netto :-) |
|
Data: 2010-01-22 09:19:51 | |
Autor: Massai | |
[gwarancja] wysylka i uszkodzenie w trakcie transportu | |
LEHKO wrote:
Tanio, jak na serwis HP. 80% drukarek z ich oferty nie opłaca się po gwarancji naprawiać w ich serwisie, bo roboczogodzina to 450 pln ;-) -- Pozdro Massai |
|
Data: 2010-01-22 19:09:10 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
[gwarancja] wysylka i uszkodzenie w trakcie transportu | |
Massai pisze:
wycenili na 416 netto :-) Jak sami zepsuli, to wycenili tanio. Gdybyś Ty chciał pękniętą matrycę wymienić, to pewnie by wycenili drogo :) |
|
Data: 2010-01-22 11:59:02 | |
Autor: Michał Gut | |
[gwarancja] wysylka i uszkodzenie w trakcie transportu | |
Użytkownik "LEHKO" <lehko81wytnij@gmail.com> napisał w wiadomości news:hjbmdt$p4p$1atlantis.news.neostrada.pl... Dzieki za wypowiedzi, zadzwonilem do nich, argumentujac ze chcialbym dostac material nagrany przy rozpakowaniu oraz dokladniejsze zdjecia i troche podyskutowalem. Odpowiedz byla dosyc szybka bo po 2h zadzwonila do mnie mila Pani i powiedziala ze bedzie to zrobione na koszt serwisu. Jezeli bedzie wszystko ok to polecam serwis HP :-) hehehe wiedzialem:D sir:) |