wysyp tego sprzetu - N130

Data: 2009-11-27 14:33:04
Autor: Artur\(m\)
wysyp tego sprzetu - N130

Użytkownik "Konrad N.S." <najswiezy@op.pl> napisał w wiadomości
news:heog7j$b0n$1opal.icpnet.pl...

a sama promocja "internet99pln*24mce i komputer gratis"... czy to dobry
sposób nabycia netbooka?
powiedzmy, że nie mam internetu, i mam wybór:
1. podpisać umowę na kablówkę z internetem (40pln wzwyż zależnie od
przesyłu) i kupować mały komputer
2. albo w erze wziasc internet na 2 lata po 99pln i komputer gratis
czy "2" to dobry sposób nabycia netbooka?

Nie mam zielonego pojęcia, ale z innych przypadków wiliczałem,
że najczęsciej takie superokazje sa mniej atrakcyjne niż
 normal;ne kupienie sprzętu

Artur(m)

wysyp tego sprzetu - N130