wysyp tego sprzetu - N130

Data: 2009-11-27 17:26:17
Autor: JoteR
wysyp tego sprzetu - N130
"Konrad N.S." napisał:

powiedzmy, że nie mam internetu, i mam wybór:
1. podpisać umowę na kablówkę z internetem (40pln wzwyż zależnie
od przesyłu) i kupować mały komputer
2. albo w erze wziasc internet na 2 lata po 99pln i komputer gratis
czy "2" to dobry sposób nabycia netbooka?

Obydwa sposoby są świetne. Możliwość oglądania stron www na 10-calowym świecidełku w oszałamiającej rozdzielczości 600 w pionie jest warta każdych pieniędzy.

JoteR

Data: 2009-11-30 10:52:14
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
wysyp tego sprzetu - N130
On Fri, 27 Nov 2009 17:26:17 +0100, "JoteR" <joter@pf.pl> wrote:

Obydwa sposoby są świetne. Możliwość oglądania stron www na 10-calowym świecidełku w oszałamiającej rozdzielczości 600 w pionie jest warta każdych pieniędzy.

Na terminalu ssh za to całkiem fajnei się pracuje. Nie wiem zresztą
jak te Samsungi ale EEE mają skalowanie obrazu do 1024x768.

Zdrówko

wysyp tego sprzetu - N130