Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   wytrzymałość sprężyn

wytrzymałość sprężyn

Data: 2010-06-07 12:56:14
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
wytrzymałość sprężyn
W dniu 2010-06-07 12:44, M1SLQ pisze:
Po 2 tygodniach od wymiany wszystkich sprężyn w Clio II (były popękane
po zimie), sworzni wahaczy i końcówki drążka kierownicy daje się
zauważyć na pochyłym zjeździe do garażu, że strona pasażera (przód) znów
wisi niżej od strony kierowcy. Na prostym jest równo. Od wymiany auto
zrobiło 1kkm po krzywych polskich, aczkolwiek połatanych drogach i na
początku na tym pochyłym zjeździe wisiało równo. Czy można to
kolokwialnie mówiąc olać? W zawieszeniu nic nie stuka, autko prowadzi
się ok.

A jakie te sprężyny założyłeś?

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

Data: 2010-06-07 13:01:55
Autor: M1SLQ
wytrzymałość sprężyn
Data: 2010-06-07 22:52:14
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
wytrzymałość sprężyn
W dniu 2010-06-07 13:01, M1SLQ pisze:
A jakie te sprężyny założyłeś?


http://www.automotofrance.pl/pl/Products/1804/sprezyna_zawieszenia_przod_do_clio_ii/Show/

No to może być to, czyli dziadowski zamiennik. Z tego co twierdzi grupa, na sprężynach oszczędzać nie warto, bo dopłata do Lesjoforsa jest z reguły znikoma.


--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."

wytrzymałość sprężyn

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona