wytrzymaly, prosty, z klapka...jaki?

Data: 2010-06-10 15:53:44
Autor: bratPit[pr]
wytrzymaly, prosty, z klapka...jaki?
Witajcie,
poszukuję coś dla ojca prostego w obsłudze, z wypukłymi klawiszami, dobrym (głośnym) dźwiękiem i wytrzymałego (kurz, tendencje do upadków ;-) ), jako że telefon będzie używany w cięższych warunkach (budowlanych) to pomyślałem o Samsungu B2100 solid ale on nie jest z klapką i "guziki będą się same wciskać" ja wiem że samo to się 'grzmi i błyska' ale co zrobić,
istnieją jakieś proste i spełniające powyższe wymagania telefony?
dzięki za sugestie,

brat

Data: 2010-06-11 11:23:56
Autor: szwagier
bratPit[pr] pisze:
[...]

Samsung U900 Soul.
Slider, wiec klawisze chronione, dzwiek dobrej jakosci, wytrzymalosc na upadki sprawdzona empirycznie i nie mam mu nic do zarzucenia a wrecz jestem zachwycony.
Wypukle klawisze w klapkowcu to oksymoron ;)

szwagier

Data: 2010-06-11 11:47:35
Autor: J.F.
wytrzymaly, prosty, z klapka...jaki?
Użytkownik "szwagier" <kcieslakWYTNIJTO@poczta.fm> napisał
bratPit[pr] pisze:
[...]

A tak swoja droga - nie lepiej jakis klasyczny ?
Wsadzic w pokrowiec, wzrosnie wytrzymalosc i odpornosc.

Tylko najpierw sprawdzic jak sie laduje w tych pokrowcach.

Wypukle klawisze w klapkowcu to oksymoron ;)

Nie bardzo rozumiem ?

J.

Data: 2010-06-11 19:52:34
Autor: bratPit
wytrzymaly, prosty, z klapka...jaki?
Samsung U900 Soul.
Slider, wiec klawisze chronione, dzwiek dobrej jakosci,

hmm dzieki za typowanie ale U900 dla budowalńca w wieku 60+ ? z tą klawiaturą?
cytując któryś z kabaretów "helouuu" ;-)

brat

Data: 2010-06-11 22:37:49
Autor: Chris
Dnia Fri, 11 Jun 2010 11:23:56 +0200, szwagier napisał(a):

[...]

Autor wątku pisząc o klapkowcu chyba miał na myśli obudowę typu
clam-shell. Slider raczej się do ciężkich warunków nie nadaje, bo co
komu z chronionej klawiatury, jeśli przy upadku rozbije się wyświetlacz?
Ja bym raczej postawił na wsadzony do pokrowca tani, prosty telefon z
monochromatycznym wyświetlaczem, bo kolorowy wyświetlacz na pełnym
słońcu to jest prawdziwe nieszczęście, a na budowie zazwyczaj słońca nie
brakuje.
U mnie np. za telefon domowy służy Nokia 3510, która kupiłem na Allegro
za 40 zł, z pudełkiem ładowarką i dokumentami.
Więc nawet gdyby coś z telefonem się stało (o co na budowie łatwo), to
niewielka strata.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2010-06-24 01:22:10
Autor: WS
On 10 Cze, 15:53, "bratPit[pr]" <krakus28no_s...@op.pl> wrote:
i wytrzymałego (kurz, tendencje do upadków ;-) ), jako

moze bez klapki? Nokia 3720 classic

http://technowinki.onet.pl/artykuly/testy/nokia-3720-classic-gruboskorna-komorka,1,3060243,artykul.html

WS

wytrzymaly, prosty, z klapka...jaki?