wywoz towaru poza UE. Zwrot VAT - jaki druk?

Data: 2010-11-17 10:34:46
Autor: Flyte
wywoz towaru poza UE. Zwrot VAT - jaki druk?
Witam,

jestem osoba prywatna z prawem pobytu poza UE. Chcialbym kupic troche rzeczy w
Polsce i wywiezc je z kraju (z UE wogole). Mam pytanie: jak moge odzyskac VATza
zaplacony towar? jaki druk powinienem pobrac z Urzedu Skarbowego?

Rozumiem ze stemple podbijam przy wywozie z Unii, a nie z PL. Czy tak?

Zaznaczam ze interesuje mnie bezposrednie odzyskanie naleznosci, bez uslug firm
typu 'Tax Blue' i podobnych ktore pobieraja oplate 25% wartosci zwrotu.

Podzrawiam,

Flyte

--

wywoz towaru poza UE. Zwrot VAT - jaki druk?