wywrotka na moscie

Data: 2017-02-01 14:53:49
Autor: granat
wywrotka na moscie
Data: 2017-02-01 19:26:48
Autor: z
wywrotka na moscie
W dniu 2017-02-01 o 14:53, granat pisze:
http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/kolarz-zawisl-na-scianie-mostu,711704.html

I to jest dowód na to że rowerowanie jest bardzo niebezpieczne. Jak można jeździć tylko na dwóch kołach? :-)
UE powinna napisać dyrektywę nakazującą dodanie przynajmniej jednego koła, pasy, absy, gpsy, poduszki i inne urządzenia poprawiające bezpieczeństwo.
Przecież taki spadający z wiaduktu rowerzysta może komuś spaść na głowę i spowodować ciężkie uszkodzenie ciała a nawet śmierć niewinnego przechodnia albo innego uczestnika ruchu. ;-)
Macie zapinać pasy i się przypiąć do czegoś... bezpiecznego ;-)

Sorry ale przypomniało mi się tłumaczenia dlaczego wolny dorosły człowiek musi zapinać pasy bezpieczeństwa :-)

Wiem... Bardziej inna grupa :-)

Data: 2017-02-01 19:33:40
Autor: Jacek Maciejewski
wywrotka na moscie
Dnia Wed, 1 Feb 2017 19:26:48 +0100, z napisał(a):

Sorry ale przypomniało mi się tłumaczenia dlaczego wolny dorosły człowiek musi zapinać pasy bezpieczeństwa :-)

Bo jego leczenie jest finansowane z wspólnych składek.
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-02-01 23:35:45
Autor: z
wywrotka na moscie
Bo jego leczenie jest finansowane z wspólnych składek.

To jest ten drugi argument i nieodzowne pytanie dlaczego składki muszą być wspólne :-)
Tak wiem. Socjalistyczne zasady i takie tam wyświechtane slogany oderwane od rzeczywistości i nie mające nic wspólnego z logiką i rozumem :-)

Data: 2017-02-01 22:39:07
Autor: Rowerex
wywrotka na moscie
W dniu środa, 1 lutego 2017 23:35:46 UTC+1 użytkownik z napisał:
> Bo jego leczenie jest finansowane z wspólnych składek.

To jest ten drugi argument i nieodzowne pytanie dlaczego składki muszą być wspólne :-)

A znasz praktykującego i biednego lekarza lub dentystę?

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2017-02-02 07:45:05
Autor: z
wywrotka na moscie
W dniu 2017-02-02 o 07:39, Rowerex pisze:
A znasz praktykującego i biednego lekarza lub dentystę?

Rozwiń.

Do jednego wora wrzucasz pediatrę, rodzinnego, chirurga i stomatologa a mówimy o systemie składek.
Nie kumam.

A wiesz jak działa (jest finansowana) weterynaria i czym głównie leczy? :-)

Data: 2017-02-02 02:06:42
Autor: Rowerex
wywrotka na moscie
W dniu czwartek, 2 lutego 2017 07:45:05 UTC+1 użytkownik z napisał:
> [...]

Rozwiń.

Do jednego wora wrzucasz pediatrę, rodzinnego, chirurga i stomatologa a mówimy o systemie składek.

Ja tylko zadałem pytanie i nie dostałem odpowiedzi :) Zresztą, to jest pytanie bardzo ciekawe, ale nie chodzi o ciekawe odpowiedzi, tylko o reakcje jakie ono wywołuje. Napisanie na jakimś forum pytania "czy widziałeś w Polsce biednego lekarza" od razu generuje długaśne polityczno-społeczne flejmy.

A już obrazoburczo i antyhumanitarnie - czy finansowo wychodzi się lepiej gdy jest więcej ofiar śmiertelnych czy gdy jest więcej ciężko-rannych?

A wiesz jak działa (jest finansowana) weterynaria i czym głównie leczy? :-)

Może tak: http://nzzw.blogspot.com/2014/04/gdyby-weterynaria-dziaaa-na-zasadach-nfz.html

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2017-02-02 00:24:50
Autor: WS
wywrotka na moscie
On Wednesday, February 1, 2017 at 7:33:42 PM UTC+1, Jacek Maciejewski wrote:

Bo jego leczenie jest finansowane z wspólnych składek.

Bo ma zyc i placic podatki! Ksztalcil z wspolnych skladek i musi sie to zwrocic ;)

Data: 2017-02-02 01:50:35
Autor: Rowerex
wywrotka na moscie
W dniu czwartek, 2 lutego 2017 09:24:53 UTC+1 użytkownik WS napisał:
On Wednesday, February 1, 2017 at 7:33:42 PM UTC+1, Jacek Maciejewski wrote:

> Bo jego leczenie jest finansowane z wspólnych składek.

Bo ma zyc i placic podatki! Ksztalcil z wspolnych skladek i musi sie to zwrocic ;)

A nieprawda :) Nie żyć, tylko pracować. "Módl się i pracuj" to już przeżytek, teraz obowiązuje "pracuj i płać podatki" - życie generuje długi, a praca podatki.

Życie ma teraz mniejsze znaczenie, a zdrowie jeszcze mniejsze. Zamiast pozdrowienia "bądź zdrów!", powinno się mówić "bądź zdolny do pracy!" ;)

Zauważ, że część reklam farmaceutyków na wszelkie dolegliwości, wirusy i przeziębienia pokazuje osoby, które po cudownym ozdrowieniu pod wpływem reklamowanego specyfiku siedzą w biurze i zadziwiają współpracowników, tym że ozdrowiały i mogą pracować.

Wynikałoby z tego, że zdolni do pracy muszą pracować po to, by niezdolni do pracy mogli żyć - całkiem humanitarne... A kiedy mają żyć ci, którzy pracują? Cóż, zawsze po pracy można się upić jeśli nie ma już czasu nawet na rower ;)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2017-02-20 02:22:25
Autor: __Maciek
wywrotka na moscie
Wed, 1 Feb 2017 19:26:48 +0100 z <z@z.pl> napisał:

Przecież taki spadający z wiaduktu rowerzysta może komuś spaść na głowę i spowodować ciężkie uszkodzenie ciała a nawet śmierć niewinnego przechodnia albo innego uczestnika ruchu. ;-)

Zapominasz o najgorszym zagrożeniu - mógłby spowodować wypadek
blokujący ruch, a to by godziło w św. Przepustowość :-)

wywrotka na moscie