wyżalmy się w jakim banku nacieli¶my się na opłaty ;)

Data: 2012-03-14 10:35:14
Autor:
wyżalmy się w jakim banku nacieli¶my się na opłaty ;)
prawie 6 zł - Alior chciał 6 zł za przelew zakończonej 100-dniowej na
zewnętrzne (konta u nich nie mam a pomyliłam się i przy zakładaniu lokaty, nie
zaznaczyłam, że nieodnawialna).
Na szczę¶cie akurat nowy komp kupowałam, więc wzięłam gotówkę (2 godziny +
benzyna na dojazd/przyjazd, kolejka) i tak kurierowi zapłaciłam. Tak więc
nawet tych 6 zł im nie dałam ;)

--

wyżalmy się w jakim banku nacieli¶my się na opłaty ;)