wysza pozycja za kierownic

Data: 2014-11-26 21:53:18
Autor: tᴏ
wysza pozycja za kierownic
marek wrote:

Na SUVa mnie nie stać, na minivana też nie. Czy możecie polecić modele
samochodów osobowych, w których pozycja kierowcy jest nieco wyższa niż
przeciętnie?

Jelcz.

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2014-11-26 23:16:36
Autor: Artur Miller
wyższa pozycja za kierownicą
W dniu 2014-11-26 22:53, tᴏ pisze:
marek wrote:

Na SUVa mnie nie stać, na minivana też nie. Czy możecie polecić modele
samochodów osobowych, w których pozycja kierowcy jest nieco wyższa niż
               ^^^^^^^^^
przeciętnie?

Jelcz.

@

Data: 2014-11-27 15:25:36
Autor: Maciek
[...]

....a Mini Cooper ? ;-)
http://tnij.org/csip7mq

Data: 2014-11-28 07:57:37
Autor: tᴏ
wysza pozycja za kierownic
Artur Miller wrote:

[...]

Do Jelcza osoby nie wejdą?

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2014-11-28 11:19:32
Autor: tck

Użytkownik "tᴏ" <tá´Ź> napisał w wiadomości news:54782af1$0$21554$65785112news.neostrada.pl...
Artur Miller wrote:

[...]

ale do Zuka jak najbardziej

--
pozdr

tck(at)top.net.pl

Data: 2014-11-27 08:15:04
Autor: Marek
On 26.11.2014 22:53, tᴏ wrote:
marek wrote:

Na SUVa mnie nie stać, na minivana też nie. Czy możecie polecić modele
samochodĂłw osobowych, w ktĂłrych pozycja kierowcy jest nieco wyĹźsza niĹź
przeciętnie?

Jelcz.

Jak zwykle na temat i z sensem

--