wy¿sza pozycja za kierownic±

Data: 2014-11-26 22:47:59
Autor: Budzik
wy¿sza pozycja za kierownic±
U¿ytkownik marek marek@ ...

Na SUVa mnie nie staæ, na minivana te¿ nie. Czy mo¿ecie poleciæ modele samochodów osobowych, w których pozycja kierowcy jest nieco wy¿sza ni¿ przeciêtnie? Bardziej zbli¿ona do siedz±cej ni¿ le¿±cej? Wiadomo, ¿e w pewnym zakresie mo¿na regulowaæ ustawieniami fotela, w jednych bardziej w innych mniej... Ale mo¿e jest co¶ godnego uwagi i zapewnia wy¿sz± pozycjê za kierownica "na dzieñ dobry"? Chevrolet Aveo? Opel Agila? Mo¿e macie swoje inne typy?

multipla

Data: 2014-11-26 23:21:46
Autor: kakmar
wyższa pozycja za kierownicą
Dnia 26.11.2014 Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał/a:
Użytkownik marek marek@ ...

Na SUVa mnie nie stać, na minivana też nie. Czy możecie polecić modele samochodów osobowych, w których pozycja kierowcy jest nieco wyższa niż przeciętnie? Bardziej zbliżona do siedzącej niż leżącej? Wiadomo, że w pewnym zakresie można regulować ustawieniami fotela, w jednych bardziej w innych mniej... Ale może jest coś godnego uwagi i zapewnia wyższą pozycję za kierownica "na dzień dobry"? Chevrolet Aveo? Opel Agila? Może macie swoje inne typy?

multipla

amen

--
kakmaratgmaildotcom