wyższa pozycja za kierownicą

Data: 2014-11-27 00:05:15
Autor: J.F.
wyższa pozycja za kierownicą
Użytkownik "marek"  napisał w wiadomości
Na SUVa mnie nie stać, na minivana też nie. Czy możecie polecić modele samochodów osobowych, w których pozycja kierowcy jest nieco wyższa niż przeciętnie? Bardziej zbliżona do siedzącej niż leżącej?

Dacia czegos takiego w ofercie nie ma ?

J.

Data: 2014-11-27 11:18:59
Autor: pwz
wyższa pozycja za kierownicą
W dniu .11.2014 o 00:05 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> pisze:

UĹźytkownik "marek"  napisał w wiadomości
Na SUVa mnie nie stać, na minivana teĹź nie. Czy moĹźecie polecić modele  samochodĂłw osobowych, w ktĂłrych pozycja kierowcy jest nieco wyĹźsza niĹź  przeciętnie? Bardziej zbliĹźona do siedzącej niĹź leżącej?

Dacia czegos takiego w ofercie nie ma ?

Owszem. W Loganie MCV jest regulowany-podnoszony fotel - widać przód maski.
pwz

Data: 2014-11-27 17:10:05
Autor: Cavallino

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:54765cac$0$2162$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Wszystkie chyba są właśnie takie.

Data: 2014-11-28 09:43:21
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
W dniu 2014-11-27 17:10, Cavallino pisze:

[...]

W Dusterze siedzi się wysoko, podobnie jak w Logdy.

Seco

wyższa pozycja za kierownicą