wyższa pozycja za kierownicą

Data: 2014-11-27 22:15:37
Autor: ToMasz
wyższa pozycja za kierownicą
W dniu 26.11.2014 21:28, marek pisze:
Na SUVa mnie nie stać, na minivana też nie. Czy możecie polecić modele
samochodów osobowych, w których pozycja kierowcy jest nieco wyższa niż
przeciętnie? Bardziej zbliżona do siedzącej niż leżącej? Wiadomo, że w
pewnym zakresie można regulować ustawieniami fotela, w jednych bardziej
w innych mniej... Ale może jest coś godnego uwagi i zapewnia wyższą
pozycję za kierownica "na dzień dobry"? Chevrolet Aveo? Opel Agila? Może
macie swoje inne typy?

Marek
agila... matka ma i raczej nie wyczułem że pozycja jest wyższa niż w osobówkach. ale ja mam xsare picasso, w której siedzi się wysoko, a ja jeszcze podniosłem fotel o 5cm!.
Podobno w multipili jest wysoko

ToMasz

wyższa pozycja za kierownicą