wyzszy vat i zakupy zagranica

Data: 2011-01-06 16:57:02
Autor: boxfish
wyzszy vat i zakupy zagranica
W dniu 2011-01-06 16:07, jorgel pisze:
czy oprocz pixmanii sa jeszcze gdzies w Unii jakies godne polecenia
sklepy internetowe w krajach gdzie podatek vat nadal jest nizszy niz w
PL a koszty przesylki tylko nieznacznie wyzsze ? Sa jakies sklepy
bardziej warte polecenia niz Pixmania? o bardzo duzym wyborze sprzetu
i z wysylka do Polski - moze gdzies w sasiedztwie - Niemcy lub Czechy ?

Rozumiem że stawka vatu ważna, cena nie ? pixmania jest dosyć droga i kłopotliwa, osobiście odradzam

Data: 2011-01-06 17:52:09
Autor: jorgel
wyzszy vat i zakupy zagranica

Rozumiem że stawka vatu ważna, cena nie ? pixmania jest dosyć droga i
kłopotliwa, osobiście odradzam

z tego tez wzgledu pytam o inne tego typu sklepy o duzym asortymencie komputerow i peryferiow ... nie wierze, zeby takich nie bylo w innych krajach  UE i przypuszczalnie moga byc nawet lepsze niz Pixmania ...

Data: 2011-01-06 18:29:47
Autor: PesTYcyD
W dniu 2011-01-06 16:57, boxfish pisze:
Rozumiem że stawka vatu ważna, cena nie ? pixmania jest dosyć droga i
kłopotliwa, osobiście odradzam

A czemu kłopotliwa? Pytam z ciekawości, bo kupowałem u nich kilka razy i nie miałem żadnych problemów.

Data: 2011-01-06 19:15:16
Autor: boxfish
W dniu 2011-01-06 18:29, PesTYcyD pisze:
[...]

A już coś serwisowałeś ?

wyzszy vat i zakupy zagranica