wznowiona kk z Polbanku - juz mam ;-)

Data: 2010-11-15 16:11:13
Autor: RobertS
wznowiona kk z Polbanku - juz mam ;-)
właśnie dostałem, list zwykły a nie polecony jak twierdziła kobita na infolinii

poza tym w liście piszą, że jest promocja na wygenerowanie nowego PINu do końca czerwca 2011 r. - jak ktoś zapomniał to można zamówić nowy bez opłat

karta wyglÄ…da identycznie + czip

RobertS

Data: 2010-11-15 16:18:59
Autor: J_K_K
wznowiona kk z Polbanku - juz mam ;-)
Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ibriii$1jvk$2opal.icpnet.pl...
karta wygl±da identycznie + czip

Era ?
Nie musiałe¶ nic składać ?
1- czy 2-funkcyjna ?

Pzdr

JKK

Data: 2010-11-15 17:20:59
Autor: darnok
On 2010-11-15 16:11, RobertS wrote:
wła¶nie dostałem, list zwykły a nie polecony jak twierdziła kobita na
infolinii

poza tym w li¶cie pisz±, że jest promocja na wygenerowanie nowego PINu
do końca czerwca 2011 r. - jak kto¶ zapomniał to można zamówić nowy bez
opłat

karta wygl±da identycznie + czip

Jaki typ: Polbank ERA?
bo mi powinna przyjsc na dniach...

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2010-11-15 20:14:02
Autor: RobertS
wznowiona kk z Polbanku - juz mam ;-)

karta wygl±da identycznie + czip

Jaki typ: Polbank ERA?
bo mi powinna przyjsc na dniach...

tak, wła¶nie ta, miałem termin ważno¶ci do 11/2010, jeżeli masz taki sam to szukaj przesyłki w skrzynce

RobertS

Data: 2010-11-16 00:18:25
Autor: darnok
On 2010-11-15 20:14, RobertS wrote:

karta wygl±da identycznie + czip

Jaki typ: Polbank ERA?
bo mi powinna przyjsc na dniach...

tak, wła¶nie ta, miałem termin ważno¶ci do 11/2010, jeżeli masz taki sam
to szukaj przesyłki w skrzynce

Wieczorem byla juz w skrzynce ;-)
numer kk ten sam, waznosc nowej 3 lata, CVV sie zmienil, doszedl chip.
Jak juz Olgierd pisal pojawil sie kod kreskowy dwuwymiarowy.

Szkoda ze karta az na 3 lata, bo place nia tak czesto ze pomimo tego ze po roku dostalem duplikat (podejrzenie wycieku za granica) to karta po kazdym roku jest zmasakrowana od suwania po czytnikach :).

Data: 2010-11-16 10:04:37
Autor: Olgierd
Dnia Tue, 16 Nov 2010 00:18:25 +0100, darnok napisał(a):

karta po kazdym
roku jest zmasakrowana od suwania po czytnikach

Po to dali czipa, żeby nie było już tego suwania po czytnikach ;-)

Ja czekam na odnowienie złotej, to może być w moim przypadku Alior-
killer ;-)

--
:-) Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-11-16 02:42:46
Autor: luc
wznowiona kk z Polbanku - juz mam ;-)
On 16 Lis, 11:04, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:
Dnia Tue, 16 Nov 2010 00:18:25 +0100, darnok napisa (a):

> karta po kazdym
> roku jest zmasakrowana od suwania po czytnikach

Po to dali czipa, eby nie by o ju tego suwania po czytnikach ;-)

Ja czekam na odnowienie z otej, to mo e by w moim przypadku Alior-
killer ;-)

Jedyna szansa na uniknięcie zmasakrowania, to korzystanie z
bezprzewodowo¶ci Mini paypass - niektórzy sprzedawcy wpychaj± kartę
chipow± do czytnika z takim impetem, że zastanawiam się, kiedy karta
się połamie :-)

pzdrwm
luc

Data: 2010-11-15 21:08:45
Autor: Olgierd
W dniu Mon, 15 Nov 2010 16:11:13 +0100, RobertS napisał, a ja na to:

właśnie dostałem, list zwykły a nie polecony jak twierdziła kobita na
infolinii

Ja też dostałem -- dziś ;-)

Najśmieszniejsze jest to, że 14 października kartę wypowiedziałem, ze skutkiem na dziś. W międzyczasie wygenerowali nowy plastik...

--
:) Olgierd || http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-11-15 21:12:48
Autor: Olgierd
W dniu Mon, 15 Nov 2010 21:08:45 +0000, Olgierd napisał, a ja na to:

właśnie dostałem, list zwykły a nie polecony jak twierdziła kobita na
infolinii

Ja też dostałem -- dziś ;-)

Na odwrocie, przy pasku na podpis jest ten taki dziwny "kwadracikowy" kod (niby do ememesów czy coś takiego). Po co takie coś na karcie płatniczej?

--
:) Olgierd || http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-11-16 19:29:16
Autor: Adam
wznowiona kk z Polbanku - juz mam ;-)

Na odwrocie, przy pasku na podpis jest ten taki dziwny "kwadracikowy" kod
(niby do ememesów czy coś takiego). Po co takie coś na karcie płatniczej?

Adres www.polbankera.pl ????
Przy okazji aplikacja ery do skanowania kodu nie odczytała go.

pozd
as

Data: 2010-11-16 18:31:08
Autor: Olgierd
W dniu Tue, 16 Nov 2010 19:29:16 +0100, Adam napisał, a ja na to:

Na odwrocie, przy pasku na podpis jest ten taki dziwny "kwadracikowy"
płatniczej?

Adres www.polbankera.pl ????
Przy okazji aplikacja ery do skanowania kodu nie odczytała go.

Ta moja to Polbank Dzieciom, więc pewnie też gdzieś tam przenosi.