wznowiona kk z Polbanku - juz mam ;-)

Data: 2010-11-15 17:20:59
Autor: darnok
wznowiona kk z Polbanku - juz mam ;-)
On 2010-11-15 16:11, RobertS wrote:
właśnie dostałem, list zwykły a nie polecony jak twierdziła kobita na
infolinii

poza tym w liście piszą, że jest promocja na wygenerowanie nowego PINu
do końca czerwca 2011 r. - jak ktoś zapomniał to można zamówić nowy bez
opłat

karta wygląda identycznie + czip

Jaki typ: Polbank ERA?
bo mi powinna przyjsc na dniach...

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2010-11-15 20:14:02
Autor: RobertS
wznowiona kk z Polbanku - juz mam ;-)

karta wygląda identycznie + czip

Jaki typ: Polbank ERA?
bo mi powinna przyjsc na dniach...

tak, właśnie ta, miałem termin ważności do 11/2010, jeżeli masz taki sam to szukaj przesyłki w skrzynce

RobertS

Data: 2010-11-16 00:18:25
Autor: darnok
On 2010-11-15 20:14, RobertS wrote:

karta wygląda identycznie + czip

Jaki typ: Polbank ERA?
bo mi powinna przyjsc na dniach...

tak, właśnie ta, miałem termin ważności do 11/2010, jeżeli masz taki sam
to szukaj przesyłki w skrzynce

Wieczorem byla juz w skrzynce ;-)
numer kk ten sam, waznosc nowej 3 lata, CVV sie zmienil, doszedl chip.
Jak juz Olgierd pisal pojawil sie kod kreskowy dwuwymiarowy.

Szkoda ze karta az na 3 lata, bo place nia tak czesto ze pomimo tego ze po roku dostalem duplikat (podejrzenie wycieku za granica) to karta po kazdym roku jest zmasakrowana od suwania po czytnikach :).

Data: 2010-11-16 10:04:37
Autor: Olgierd
Dnia Tue, 16 Nov 2010 00:18:25 +0100, darnok napisał(a):

karta po kazdym
roku jest zmasakrowana od suwania po czytnikach

Po to dali czipa, żeby nie było już tego suwania po czytnikach ;-)

Ja czekam na odnowienie złotej, to może być w moim przypadku Alior-
killer ;-)

--
:-) Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2010-11-16 02:42:46
Autor: luc
wznowiona kk z Polbanku - juz mam ;-)
On 16 Lis, 11:04, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:
Dnia Tue, 16 Nov 2010 00:18:25 +0100, darnok napisa (a):

> karta po kazdym
> roku jest zmasakrowana od suwania po czytnikach

Po to dali czipa, eby nie by o ju tego suwania po czytnikach ;-)

Ja czekam na odnowienie z otej, to mo e by w moim przypadku Alior-
killer ;-)

Jedyna szansa na uniknięcie zmasakrowania, to korzystanie z
bezprzewodowości Mini paypass - niektórzy sprzedawcy wpychają kartę
chipową do czytnika z takim impetem, że zastanawiam się, kiedy karta
się połamie :-)

pzdrwm
luc

wznowiona kk z Polbanku - juz mam ;-)